audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Tallviking: https://fb.watch/ma4F7YDlPW/ Concorde Nu har jag inte "Fuckback" men hittade en video på tuben om denna, helt oooootrolig e den! Ändrades Augusti 2, 2023 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Precis nyss, skrev audirs2: Nu har jag "Fuckback" men hittade en video på tuben om denna, helt oooootrolig e den! Vill bara veta om du svetsar fortfarande?För det gör jag.Tror att jag kommer tebax till hösten min svetskompis. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Precis nyss, skrev B747: Vill bara veta om du svetsar fortfarande?För det gör jag.Tror att jag kommer tebax till hösten min svetskompis. Klart man svetsar kompis! Long time no see!🤥 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 Precis nyss, skrev audirs2: Klart man svetsar kompis! Long time no see!🤥 En gång svetsare alltid svetsare.Puss på dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 3 timmar sedan, skrev B747: En gång svetsare alltid svetsare.Puss på dig. Om du inte funderar på att bli statsminister 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 En intressant dokumentär om ett cargo plan som kraschade i Nederländerna. https://www.svtplay.se/video/KzVdgkZ/morklaggningen-av-flight-1862/1-kraschen?id=KzVdgkZ Money talks! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev Risifrutti: En intressant dokumentär om ett cargo plan som kraschade i Nederländerna. https://www.svtplay.se/video/KzVdgkZ/morklaggningen-av-flight-1862/1-kraschen?id=KzVdgkZ Money talks! Typiskt att israeliska företrädare "gick till anfall" när man inte ville lämna ut informationen om lasten, då hette det att de som frågade var "anti israeliska och antisemitiska"!! Alla religioner skulle förbjudas! Ändrades Augusti 2, 2023 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 2, 2023 Dela Inlagd Augusti 2, 2023 1 minut sedan, skrev UglyFarang: Typiskt att israeliska företrädare "gick till anfall" när man inte ville lämna ut informationen om lasten, då hette det att de som frågade var "anti israeliska och antisemitiska"!! Alla religioner skulle förbjudas! Så uppfattade jag det inte, men visst kör dom det kortet hela tiden. Boeing blev väl skadeståndsskyldiga så dom klarade sig ganska bra ändå. Ingen vidare utredning förekom så dom var väl nöjda med utfallet ändå. Lasten är fortfarande okänd så där kan man ju spekulera en hel del om man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 7 timmar sedan, skrev Risifrutti: Så uppfattade jag det inte, men visst kör dom det kortet hela tiden. Boeing blev väl skadeståndsskyldiga så dom klarade sig ganska bra ändå. Ingen vidare utredning förekom så dom var väl nöjda med utfallet ändå. Lasten är fortfarande okänd så där kan man ju spekulera en hel del om man vill. Lasten är inte okänd, det visade sej att uppgifterna hade funnits i Nederländerna hela tiden, det verkar inte vara samma serie som vi sett, det jag kollade var tre avsnitt. Lasten innehöll bland annat beståndsdelar för att tillverka olika kemiska stridsmedel bland annat sarin men ett av problemen tros vara uranvikten bak i planet som delvis "förångats" i branden. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 18 timmar sedan, skrev måne: Om du inte funderar på att bli statsminister Då skulle det bli diktatur är jag rädd.😇 1 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 1 minut sedan, skrev B747: Då skulle det bli diktatur är jag rädd.😇 Det verkar behövas för att få bukt med Sverige 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 On 2023-07-24 at 10:39, skrev audirs2: Jäkla bra upplösning på allt! Blir spännande när dom skall landa, säger inte mera! Denna simulator innehar jag sedan den kom ut i denna nya fina version. Dock så är min dator lite för klen. Måste ordna det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 (ändrad) Häromdagen flög det nya skolflygplanet SK40 sin första flygning i flygvapnets regi på Malmen i Linköping Viktig milstolpe för nya skolflygplanet Flygskolan har genomfört de första flygningarna med SK 40 i Flygvapnets regi. Det första planet lyfte onsdagen den 9 augusti klockan 14:00 med Flygskolans lokala flygchef, Peter Jacobsson, och chefspiloten för SK 40, Torbjörn Svensson, ombord. Flygningen som genomfördes var start och landning på Malmen i Linköping och är en del av återinflygningen som görs innan den operativa valideringen, OPEVAL, tar vid. Flygningen föregicks av ett antal pass i simulatorn för att fräscha upp kunskaperna från typinflygningen som genomfördes i februari i Tyskland. - Det var kul att äntligen kunna genomföra den första flygning i vår egen regi. Flygningen genomfördes helt enligt plan. Det är en viktig milstolpe även om mycket återstår att göra innan vi utbildar elever på flygplanet, säger Peter Jacobsson som därmed var den förste svenske befälhavaren i en SK 40. Ni kan läsa mer om SK 40 på vår hemsida eller på flygvapenbloggen. Foto: Flygskolan/Försvarsmakten Ändrades Augusti 15, 2023 av Tallviking 3 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2023 Dela Inlagd Augusti 15, 2023 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/flygplansflytt-stangde-av-trafiken Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2023 Dela Inlagd Augusti 16, 2023 LCC 👍 2 12 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2023 Dela Inlagd Augusti 20, 2023 Detta vore åxå kul att se! https://xn--krigsflygflt16-fib.se/besoka-falt-16/flygkultur/ 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2023 Dela Inlagd Augusti 20, 2023 Tuff tjej! https://www.youtube.com/watch?v=baiBtfzL8gQ 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2023 https://www.airlinestaffrates.com/lufthansa-ceo-jens-ritter/?fbclid=IwAR2dP6unu3c0v9NmzrcFrPM3w20NfR2fjWimKUuX6kOalkpOS6s9l-vHGEE Ankan på SAS borde göra samma sak 😉 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2023 Tänk Ryanair är med igen, det var en överraskning Svarta Listan Onelineresebyrån Travellink har flest nya ärenden på listan. Det handlar bland annat om resenärer som inte fått ersättning för inställda flyg, men kunder vittnar också om att det varit svårt, eller omöjligt, att få kontakt med bolaget. Det har inte ens gått att hitta kontaktuppgifter på hemsidan och i flera fall har Travellink inte svarat på de anmälningar Allmänna reklamationsnämnden beslutat om. Resebolag återfinns på listans fem översta platser där Travellink följs av Ryanair, Bravofly, LOT Polish Airlines och KLM. 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2023 Dela Inlagd Augusti 23, 2023 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tänk Ryanair är med igen, det var en överraskning Svarta Listan Onelineresebyrån Travellink har flest nya ärenden på listan. Det handlar bland annat om resenärer som inte fått ersättning för inställda flyg, men kunder vittnar också om att det varit svårt, eller omöjligt, att få kontakt med bolaget. Det har inte ens gått att hitta kontaktuppgifter på hemsidan och i flera fall har Travellink inte svarat på de anmälningar Allmänna reklamationsnämnden beslutat om. Resebolag återfinns på listans fem översta platser där Travellink följs av Ryanair, Bravofly, LOT Polish Airlines och KLM. Är du TV:s brossa eller 🤣 https://www.di.se/nyheter/resebolag-toppar-svarta-listan/ 3 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2023 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Är du TV:s brossa eller 🤣 https://www.di.se/nyheter/resebolag-toppar-svarta-listan/ Läser DI var dag, då jag leker med aktier som frun säger 😁 Ändrades Augusti 23, 2023 av Kenneth4618 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2023 Dela Inlagd Augusti 29, 2023 Ruski störtti, da! 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1, 2023 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2023 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 Idag är det en finne som tar omvägen via Björke. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2023 Dela Inlagd September 2, 2023 4 timmar sedan, skrev rolba: Idag är det en finne som tar omvägen via Björke. Kan dom flyga?😏 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu