Mankan Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 28 minuter sedan, skrev Amigo: All kompetens finns på MPR. Från att gräva dike till att bygga kärnkraftverk. Ja många arbetar förmodligen med allt från att gräva diken till att bygga kärnkraft. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2022 4 minuter sedan, skrev Mankan: Ja många arbetar förmodligen med allt från att gräva diken till att bygga kärnkraft. Jajemen, jag har både jobbat med anläggningsjobb och varit med och byggt Forsmark 2 (reaktorbyggnaden) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 17 minuter sedan, skrev Mankan: Ja många arbetar förmodligen med allt från att gräva diken till att bygga kärnkraft. Jepp, tex Du hade en klar diagnos vad mina lungproblem berodde på. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 47 minuter sedan, skrev Amigo: All kompetens finns på MPR. Från att gräva dike till att bygga kärnkraftverk. Pärkele asså!🤓 Hur mår din brossa Elmmeri då?🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 14 minuter sedan, skrev audirs2: Pärkele asså!🤓 Hur mår din brossa Elmmeri då?🤓 https://youtu.be/QIKqglbfftE Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: https://youtu.be/QIKqglbfftE Tiiisus, vinsk hårtrokk!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 Santa har flyt, 1 mach Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Woow, vilket museum! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Den här flighten blev ju lite frän då de passerade datumlinjen åt "fel håll" under nyåret. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Tycker se mig Tall Viking vid fikabordet där!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Inga flyg lyfter från USA – massivt datafel https://www.expressen.se/nyheter/inga-flyg-lyfter-fran-usa-massivt-datafel/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 34 minuter sedan, skrev Tallviking: Inga flyg lyfter från USA – massivt datafel https://www.expressen.se/nyheter/inga-flyg-lyfter-fran-usa-massivt-datafel/ jänkare, är väl en 8tums floppy-disk som pajat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Rayong välkomnade det första direktflyget från Flydubai Airlines från Dubai till U-Tapao International Airport i Rayong. På fredagen (20 januari), på U-Tapaos internationella flygplats, välkomnade tjänstemän och personal det första direktflyget från Flydubai, ett direktflyg från Dubai till Rayong. Amiral Rapeepat Sowanm, chefen för flygplatsen, berättade att det fanns totalt 158 passagerare på flyget som anlände till den internationella terminalen. De fick souvenirer från flygplatsen. Flygbolaget är det första direktflyget från Dubai till östra Thailand. Flygbolagen har sju flygningar per vecka med Boeing 737 Max-8 som kan ta upp till 178 passagerare. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 On 2023-02-02 at 08:15, skrev Kenneth4618: "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Den här "podden" med Peter Lindén är verkligen intressant.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Den här "podden" med Peter Lindén är verkligen intressant.... En härlig person privat också. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Slå på engelsk översättning! https://www.youtube.com/watch?v=EAyjhRtkc3A Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 21, 2023 Dela Inlagd Februari 21, 2023 Kan ju fungera, Frankfurt skall börja med gratis bokningsbar passage i säkerhertskollen för kreti och pleti. https://www.frankfurt-airport.com/en/airport-guide/check-in-and-luggage/fra-smartway.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 Elvis kanske flyger igen! Den där Jimmy,,,,,,hmmmmmm? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 En snygg dam och servicen är underbar i alla klasser. Ingår även kryddor och öl på flaska. Får nog kosta på mig en omväg för att placera arslet på höstens långresa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Vackert! Men soldater: mössa på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu