acarls Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 9, 2011 Dela Inlagd December 9, 2011 f-n, nu missades de en "nära-plåt-start"! Sitter o tittar ut mot banan och Finnarna startade nyss och det var inte många decimeter mellan banan och Finnarnas bakdel.Hon lounge-draken som var jämte mig sa oops, det var nära backen... det ösregnar och blåser som f-n, har väl viss påverkan antagligen. Så jäkla synd att jag inte filmade starten bara för dom var riktigt nära lite omlackering... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pilot35se Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 nån som vet om det behövs instruktörer, flyglärare i Thailand, ?? If You want something done...Do it Your self.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2011 Här kan man snacka om att använda banlängden Lyssna på kommentarerna i flygledartornet' “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 10, 2011 Dela Inlagd December 10, 2011 Lyssna 53sek in på komentaren "Vodka burner is running" Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2012 Här är killen som ska flyga jorden runt med ett flygplan som bara väger 290 kg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Tänk om vi alla hade en sådan, då slapp man stå på Alrlanda å köa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2012 Lite svårt och få frugans bagage då det brukar vara 80kg minst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Tja Nördar! Kanske gamla nyheter, men här kommer det. Ncc har en live webkamera som är placerad på flygledartornet på Arlanda, som visar bygget av Clarion Hotel. Man ser även in på plattan där Thai kärran står vid gaten. Man ser stjärten på den. Då kan ni titta varje dag när våra vänner taxar ut och åker ner till äcklig värme och kall öl. (-11 grader i Väsby nu). Faan vad avundsjuk jag blir!!! http://webbkameror.s...landa/index.php Kalla hälsningar Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Här är våran långflygning mellan Mombasa och Ukunda Airstrip.Kul att sitta o kika på vad dom längst fram har för sig. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Här är våran långflygning mellan Mombasa och Ukunda Airstrip.Kul att sitta o kika på vad dom längst fram har för sig. Värsta Jumbon asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 22, 2012 Dela Inlagd Februari 22, 2012 Vet inte om det hör hemma här, men lite grand tror jag nog det. Hittat en kul (tror jag, men borde vara det, då det är brittisk humor) serie som handlar om ett fiktivt flygbolag, eller två egentligen tror jag, bara sett tio minuter ännu och det har börjat bra http://www.imdb.com/title/tt1749004/ Säsong ett finns att finna på vissa sajter. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 världens sötaste? Taiwanesiska flygbolaget Eva Air flyger med vad som troligen är världens sötaste flygplan. Samarbetet mellan dem och Hello Kittys japanska skapare Sanrio gör succé. Under vinter har tre nya Hello Kitty-flygplan haft premiär hos bolaget Eva Air. De sockersöta planen flyger från Taiwans huvudstad Taipei till bland annat Tokyo och Seoul. Hello Kitty-tema utifrån och in De tre nya planen pryds alla av Hello Kitty, med lite olika motiv. Planen är av typen Airbus 330-300 och har 30 säten i förstaklass och 276 ekonomiplatser vardera. De glada målningarna utanpå planen är inte det enda som är utmärkande – Hello Kitty dyker upp på allt från boardingpass till muggar och kuddar ombord. Dessutom finns självklart limiterade prylar att köpa i taxfreebutiken. Eva Air är baserat i Taipei och flyger främst i Asien, men har också rutter till Europa, USA och Australien. Det har varit mycket stor efterfrågan på att få flyga med det begränsade antalet temaplan som företaget har, men än så länge trafikeras de allra flesta rutterna av vanliga plan. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Sveriges nya prinsessa kan väl heta Kitty osså? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Taiwaneserna är galna i "Hello Kitty" Hela flygplatsen i TaiPei dräller av dom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 3, 2012 Dela Inlagd Mars 3, 2012 Nu är det små flygplan på kanal Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 4, 2012 Dela Inlagd Mars 4, 2012 Såg den i Peking vid hemmresan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Mars 4, 2012 Dela Inlagd Mars 4, 2012 Har inte Bibben eller Lamaien flugit någon 380 än Vad kan det kosta i PE-class om den classen ens finns från Frankfurt Jag hatar att flyga, sitta elva timmar i luften är ingen höjdare oberonde av klass. Men en orkide och lite champange lättar ju upp stämningen lite så det är PE som gäller Tack Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 4, 2012 Dela Inlagd Mars 4, 2012 Har inte Bibben eller Lamaien flugit någon 380 än Vad kan det kosta i PE-class om den classen ens finns från Frankfurt Jag hatar att flyga, sitta elva timmar i luften är ingen höjdare oberonde av klass. Men en orkide och lite champange lättar ju upp stämningen lite så det är PE som gäller Tack Nonki Klart vi har Här är mina bilder http://www.maipenrai.se/forum/t/16043-bibben-goes-car-spotting-live-direct/ L64's bilder får han länka till, kommer inte ihåg vilken tråd det var tyvärr men han var ju en av de första att sätta sig i en 380. Tvivlar på att det kommer finnas nån PE-klass från FRA. Har en idé om varför men bäst att låta de som vet förklara varför det nog inte kommer att finnas, Pigge kan nog hjälpa till här också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 Nu blir det strax lite flyg i Sveriges mästerkock på TV4 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 Bilderna med 380-n försvann från sin tråd när någon uppdaterade forumet för några år sen har jag för mig Men vi kan ta en repris på några bilder här Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 Lite till Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 öka! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 tempo nu! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 7, 2012 Dela Inlagd Mars 7, 2012 upploppet puh Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu