L64 Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Hittade en lämplig trottoarservering för eftermiddags-ölen förut Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 schysst utsikt från den barstolen, vilken bar var detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Hittade en lämplig trottoarservering för eftermiddags-ölen förut Där mådde Lameo gott kan jag tro Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 5, 2011 Dela Inlagd Maj 5, 2011 Världens största minsta flygplats - Knuffingen Nu har dom byggt Frankfurts Flygplats i miniatyr. Tog 7 år att bygga Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2011 WOW! Imponerande bygge “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Hitta en kul länk: På Engelska! Om SAS udda flyglinje CPH - Malmö Hamn! Se från sidan 10! http://www.classicfastferries.com/cff/pdf/cff_2004_1.pdf pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Två gammla godingar och ett par stridisar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 17, 2011 Dela Inlagd Maj 17, 2011 schysst utsikt från den barstolen, vilken bar var detta? Ungefär vid "C" fast på andra sidan gatan. Där mådde Lameo gott kan jag tro Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Jo, de va kul o sitta där på ett par olika ställen.Första stället kommer jag aldrig o erkänna vad jag drack för nåt på Världens största minsta flygplats - Knuffingen Nu har dom byggt Frankfurts Flygplats i miniatyr. Tog 7 år att bygga Ett måste-besök om man hamnar på Reeperbahn nån gång! Här en tub på LH 380, räcker o se sista minuten när han glider över banan och sen leker lite trasdocka med planet. Och en dokumentär om Qantas 380 som motorn smällde på.Motorn var inte vacker...upp till vänster på sidan är filmen. http://www.abc.net.au/4corners/special_eds/20110328/qantas/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 7, 2011 Dela Inlagd Juni 7, 2011 Tror att vi tyvärr inte kommer få se den här på Arlanda-rutten http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Usch så dom behandlar sin sprillans nya 380 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Usch så dom behandlar sin sprillans nya 380 Var det du som som satt på högra sidan av planet Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 hur gick det med där fågeln,Lamai? Ser illa ut. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Varför kan jag inte seen massa pics, tom ruta ned en stjärna uppe i hörnet. Något jag missa att ladda hem efter en ominstalationav IE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 hur gick det med där fågeln,Lamai? Ser illa ut. Tja! Här kan man läsa lite mer. http://avherald.com/...=4400bee5&opt=0 Mvh BF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 tackar! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Dagens CB passar väll nästan in här? Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Det här var en väl spännande landning Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Mitt lilla skutt från den ofattbart stora staden Sao Paulo till Rio de Janeiro.Ca 45 minuters resa. Inflygningen till den lilla inrikesflygplatsen Santos Dumont mitt i Rio var grym, synd bara att de var lite grådassigt väder. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Mitt lilla skutt från den ofattbart stora staden Sao Paulo till Rio de Janeiro.Ca 45 minuters resa. Inflygningen till den lilla inrikesflygplatsen Santos Dumont mitt i Rio var grym, synd bara att de var lite grådassigt väder. Snyyyyg landning du gör! Obrigado! Kommer ihåg 2008 när man själv var där på samba! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Kul grepp att lägga ut hela eller större delen av resan Inbillade mig nästan att jag var med Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Man kanske skulle ta sig en liten lur på jobbet. http://www.dn.se/nyheter/sverige/varannan-pilot-somnar-under-flygning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Den här killen byggde sin egen första klass i garaget a la Pan Am. http://online.wsj.com/article/SB125650482699406669.html#articleTabs%3Dslideshow Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Lite Off T Hörde på nyheterna att piloterna klagar på långa arbetspass Dom somnar och ibland båda 2 Hur är det med Thai Dom är ju i luften 10-11 timmar + inställelse omk 2 t före start och resan till jobbet Törs man åka med dom Ett förtydligande om China flygbolagen Det är inget fel på dessa men på marken är det fullt Långa väntetider och förseningar Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2011 De är 3 piloter på långflygningar, så en vilar och två på plats i cockpit och turas om att vila “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Bra Är dom tre st. Trodde att man har plockat bort en ( navigatören ) Offe Ps åker med S A S 24/1 Pris 7200 14 t ner 16 hem Är di bra får man någon öl? Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu