Jump to content
IGNORERAD

För oss flygnördar

Kenneth4618

Recommended Posts

I gång :crazy: Nu har du drömmar .En stänkare eller två .Fan Italiano går ju ut och tar lite rötjut .Jänken går ner till Pubben Tysken lika så .

Varför kan inte vi svennar göra likadant .Nu går jag inte ner till Kinesen utan sitter här på kammaren och får mig en del skratt från gubbsens inlägg

Göteborgaren går ut till Garaget.

Pattaya

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Göteborgaren går ut till Garaget.

Nja det var ett tag sen .Men mycket trevligt .ds Nu skriker Joel från Toan Färdig :bs_help:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tusan jag glömde skicka med en flygbild.

Airbus A340

Text längs kroppen, Längre, Större, Mjukare. (Och kanske lite eldigare :crazy: )

post-9848-0-73086500-1352486332_thumb.jp

Dela på andra sajter

http://www.dn.se/ekonomi/balten-i-plan-ar-meningslosa

Ett uttalande från Chefen för Ryanair. Säkerhetbälten onödiga, han vill ha ståplatser på sina flygplan. :ahh: Han måste ramlat och slagit sig i huvudet. Stå under en takeoff han måste vara bortom all medicinsk hjälp.

Har han aldrig råkat ut luftgropar? Folk har till och med dött för att dom inte suttit fastspända.

Över Bay of Bengal har man ofta haft det väldigt gropigt.

Dela på andra sajter

En härlig interiörbild från cocpit på en DC 3a.

Det var mera"riktig" flygning på den tiden än med dagens datoriserade flygplan.

Men att flyga longhaul, nej tack.

post-9848-0-87770200-1353076200_thumb.jp

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Nu strax på Discovery Channel:

Mäktiga flygplan

Airbus A380

Stig ombord på Lufthansas nya Airbus A380, världens första passagerarflygplan med två däck för den första turen mellan Frankfurt och San Francisco.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Jag tror att redan 1976 gjorde Srt Teckniskt mag ett repotage om pilotlöst plan En Dc8 flög från Arn till New York utan att någon rörde vid kontrollerna Dom Taxade ut startede flög landade och taxade in till gaten Alla överlevde inga skador

Drönrna då Piloterna sitter i Us och bombar i Pakistan mfl ställen

Jag kan nog tänka mig åka med pilotlöst

Offe

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jag tror att redan 1976 gjorde Srt Teckniskt mag ett repotage om pilotlöst plan En Dc8 flög från Arn till New York utan att någon rörde vid kontrollerna Dom Taxade ut startede flög landade och taxade in till gaten Alla överlevde inga skador

Drönrna då Piloterna sitter i Us och bombar i Pakistan mfl ställen

Jag kan nog tänka mig åka med pilotlöst

Offe

Med tanke på borttappade plan(drönare) och sannolikt störtade som man inget hört om så litar jag inte ett piss på en pilot som inte sitter på planet när det skiter sej!

Dela på andra sajter

lite Plane Spotting

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Concorde

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...