Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Nytt flygbolag, dotterbolag till Aeroflott har jag hört “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Fann några bilder från ett besök på Grissom Airforce Base i Indiana, April 1992. F-4 Phantom. Boeing B-17, 'Flygande Fästning'. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Fann några bilder från ett besök på Grissom Airforce Base i Indiana, April 1992. F-4 Phantom. Boeing B-17, 'Flygande Fästning'. Oscar. Härliga bilder Oscar. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Motor exploderade – tvingades nödlanda Metall regnade ner från världens största passagerarplan Världens största passagerarplan, en Airbus A380, tvingades tidigt på torsdagsmorgonen nödlanda i Singapore, efter ett motorhaveri. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8069635.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Motor exploderade – tvingades nödlanda Metall regnade ner från världens största passagerarplan Världens största passagerarplan, en Airbus A380, tvingades tidigt på torsdagsmorgonen nödlanda i Singapore, efter ett motorhaveri. http://www.aftonblad...ticle8069635.ab Ugh! Och en annan trodde nyare plan var säkrare plan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Får fortsättningvis enbart bli Douglas DC 3...gamla goa grejor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Fina bilder Maitan Om det är så att du bara glömt att sätta ut namn på alla så är det en B 17 o en B 36a Om B 36 kommer jag ihåg en grej från Flygpojkarna En ledar Löjtnant Tullberg. talade om att de fick åka på någon kurs i USA och då ingick ett besök på en B36 flotilj och det var så hemligt så Man fråge då mycket om planen men ush Secrets allt var så Så löjtisen blev lite sur så då engrågade hur stor besättningen så var det oxå hemligt! Då svara han 12 man Hur vet ni det!! Det står på uppdragslistan Namn på alla från Kaptenen till skytten Tavlan åkte ner direkt Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Fina bilder Maitan Om det är så att du bara glömt att sätta ut namn på alla så är det en B 17 o en B 36a Om B 36 kommer jag ihåg en grej från Flygpojkarna En ledar Löjtnant Tullberg. talade om att de fick åka på någon kurs i USA och då ingick ett besök på en B36 flotilj och det var så hemligt så Man fråge då mycket om planen men ush Secrets allt var så Så löjtisen blev lite sur så då engrågade hur stor besättningen så var det oxå hemligt! Då svara han 12 man Hur vet ni det!! Det står på uppdragslistan Namn på alla från Kaptenen till skytten Tavlan åkte ner direkt Offe Nu måste jag vara bra full, gjorde lumpen på F4 Frösön. Nej var kommer bombplanen från...Woooh. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Några bilder från Odense Air Show 2005. Ska skriva vad det är den här gången så Maitan och Offe inte får några problem. J34. Hawker Hunter. SK14. Licensbyggd North American NA-16-4M av Saab mellan 1939-1946. 1942 Boeing ST-75 Stearman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Oscar förlåt om jag har uttalat mig dumt. Första bilden är lik en Lansen, men ja kan ha fel. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Pitts S-2S Special. De Haviland D.H.82 Tiger Moth. Stampe-Vertogen SV-4B. 1944 Piper J3B-65. Dansk hembyggd Ultimate 10/200. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Oscar förlåt om jag har uttalat mig dumt. Första bilden är lik en Lansen, men ja kan ha fel. Maitan. Hej Maitan, inga problem här. En bild av J32 Lansen. Enklaste sättet att se skillnaden är på luftintagen, Hunter i vingroten, Lansen på kroppen framför vingen. Ha det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Hej Maitan, inga problem här. En bild av J32 Lansen. Enklaste sättet att se skillnaden är på luftintagen, Hunter i vingroten, Lansen på kroppen framför vingen. Ha det... Tack Oscar och den J32 kom från F4 trevligt.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 4, 2010 Dela Inlagd November 4, 2010 Lägger in några bilder på DC3/Dakota varianter till Naam kaeng. Daisy. Douglas C-47A Skytrain. Dakota Norway. Douglas C-53D Skytrooper. Dansk Douglas C-47A Skytrain. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 (ändrad) Världens fulaste flygplan Det gäller att sticka ut på den glödheta flygmarknaden. Men några flygbolag har möjligen gått ett steg för långt i skaparglädjen. Här är världens fulaste flygplan. http://www.titanicawards.com/ Ändrades November 7, 2010 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Flygplan blir träffat av blixten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Har någon vart här i Banggkok och kollat? Jag kommer helt säkert att göra det nästa gång! restips-visa.htm Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 Audirs, länken funkar inte för mig. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2010 Dela Inlagd November 17, 2010 (ändrad) Audirs, länken funkar inte för mig. Nähä, inte för mig heller, men om man högerklickar på filen och sparar den på tex skrivbordet så går det att läsa den med tex Explorer. Men det handlar om flyg museet på gamla flygplatsen Don Muang, där fanns det godbitar att kolla på! Ändrades November 17, 2010 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2010 Funkar i Firefox “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Många flyg varje dygn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Detta var häftigt. Tack för den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Lite bilder från U.S.S. Intrepid som ligger i New York. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2010 Många flyg varje dygn Här finns den som skärmsläckare http://www.staralliance.com/en/services//screensaver/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 5, 2010 Dela Inlagd December 5, 2010 Premiär imorgon kväll för CPH Kastrup 21.00 på TV4 Fakta. http://www.tv4play.se/arkiv/blandat?title=tv4_fakta%3A_cph_kastrup&videoid=1156782 http://www.tv4.se/1.1914815?episodeId=1.1914816& Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu