PeeBee Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RpJpH57XZ2g&feature=related Shit happens Mvh PeeBee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Ha Ha tack för dom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 Konsten att använda hela banan Haha, sköna killar i tornet. Ja, ryssarna verkar vilja ha valuta för flygplatskostnaderna. Här en annan ryss som nyttjar hela banan på Phukets flygplats (HKT) https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 18, 2010 Dela Inlagd Augusti 18, 2010 För den som gillar flygkrasher så finns den här sidan: Man kan t.ex. läsa utskrifter av kommunikationen mellan flyg och torn vid krasher. Bl.a. Allah is the greatest. Allah is the greatest. cvr010911.htm Sept 11, 2001 Shanksville, Pennsylvania United Airlines, Flight 93 Eller: That’s all guys! Fuck! cvr010704.htm July 04, 2001 Vladivostokavia Airlines, Flight 352 Känns lite märkligt att läsa. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 20, 2010 Dela Inlagd Augusti 20, 2010 Spruce Goose The Hughes H-4 Hercules (registration NX37602) ("Spruce Goose") was a prototype heavy transport aircraft designed and built by the Hughes Aircraft company. The aircraft made its only flight on November 2, 1947. Built from wood because of wartime raw material restrictions on the use of aluminum, it was nicknamed the "Spruce Goose" by its critics.[1] The Hercules is the largest flying boat ever built, and has the largest wingspan of any aircraft in history.[2] It survives in good condition at the Evergreen Aviation Museum in McMinnville, Oregon, USA. Despite its nickname, the H-4 was built almost entirely of birch, rather than spruce. The plywood-and-resin "Duramold" process,[3] a form of composite technology, was used in the laminated wood construction, which was considered a technological tour de force.[4] The aircraft was not finished in time for use in World War II and never advanced beyond the single prototype produced. När jag kollade in det här planet låg det i Long Beach LA 1993 flyttades planet till ett flygmuseum i McMinnville Oregon http://en.wikipedia.org/wiki/Hughes_H-4_Hercules Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2010 Den där gåsen är maffig Här kommer ett litet lackjobb http://www.youtube.com/watch?v=x8sR-9vMrgE något för forden ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Augusti 26, 2010 Dela Inlagd Augusti 26, 2010 Utifall någon har missat det så kommer A380 på besök till Arlanda den 15/9 http://www.aftonbladet.se/resa/article7665665.ab Så för er med flygintresse som bor i närheten är det bara ladda kameran och bege sig till utkiksplatsen och knäppa bilder.. Typiskt att man ska vara ledig denna dag.. Tveksamt om man har lust att åka nästan 10 mil enkel resa för att kolla på ett flygplan.. Enligt kommentarerna till artikeln så ska den landa 11.45.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2010 Dela Inlagd Augusti 26, 2010 (ändrad) Ja det blir flygshow i Götet till helgen klicka på bilden för info Ändrades Augusti 26, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 (ändrad) nu är det så att arbetsplattsen ligger 2 kilometer från säve flygfält och jag ser när ryanair startar och landar. och i morgon börjar ju flygschoven på säve så för en tretio minuter sen komm Draken och övade huga huga full gas rätt upp ett u och sen ner secket vrål Khenneth har du startat än och lamai nu har ni julafton Ändrades Augusti 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Tyvärr jourar jag denna helg, men jag bor ett par stenkast från F16 och där brukar den svenska uppvisningsgruppen vara och öva ganska ofta Du har väll kameran med dig Clion ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Ja det får nog bli ett besök på sönda om vädret är okey När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 nu är det så att arbetsplattsen ligger 2 kilometer från säve flygfält och jag ser när ryanair startar och landar. och i morgon börjar ju flygschoven på säve så för en tretio minuter sen komm Draken och övade huga huga full gas rätt upp ett u och sen ner secket vrål Khenneth har du startat än och lamai nu har ni julafton skulle faktiskt vilja varit hemma nu o kollat in detta, men de blir ut i Pattaya-natten o ta nagra grav-ol istallet o kanske ga pa sexy airline nere pa walking. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Gottegris Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 (ändrad) Sett kärror reversera sig ut från gaten några gånger. Men bland det coolaste jag sett är nog när Iceland Air taxar in på östra rampen på Arlanda, traktor, mekaniker, jag själv, plus lite annat folk, står alla och väntar. När han stannar börjar traktorn sakta rulla fram för att koppla, vad händer då?? Jo den galna islänningen reverserar och fickparkerar sin DC8 bredvid två andra kärror som också står på östra. Och en del andra klarar knappt av att fickparkera en bil... Ändrades Augusti 27, 2010 av Fisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Gottegris Nja tror inte det Måne en snubbe komm hem från pattis å han beklagade sig fan de regna varje dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 clion, de e blå himmel varje dag nu... Fast jag bryr mig inte så möcke om de Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 klm:s nya kärra e det ju ett fasligt drag i CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Nja tror inte det Måne en snubbe komm hem från pattis å han beklagade sig fan de regna varje dag clion,det regnar inte inomhus Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 (ändrad) De é ganska dåligt med nördar här va ??? Jag är nog ingen "landkrabba" för jag bor i Sigtuna och åker till Arlanda varje söndag med tjejjen och vi kollar på plan som landar och lyfter! Gissa vem som landar mest?? Jo Norwegian! Gillar även flygmuseum i Linköping! Ändrades Augusti 28, 2010 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Jag är nog ingen "landkrabba" för jag bor i Sigtuna och åker till Arlanda varje söndag med tjejjen och vi kollar på plan som landar och lyfter! Gissa vem som landar mest?? Jo Norwegian! Gillar även flygmuseum i Linköping! Norwegian... Kan inte förstå varför folk föredrar detta bolag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Brukar också åka till Arlanda ibland och kolla in flygtrafiken, synd att de använder bana 3 så sällan för det är ju där utsiktsplatsen är. Har du kollat in Västerås flygmuseum ? Ska boka en flygsimulatortur där snart. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Några pics tyvärr blev det bara ett par timmar då vi skulle i väg på träffen ev kommer fler bilder i morgon om vädret tillåter di som vill veta vad planen heter får googla på aeromuseum.hinner inte ta reda på namnen nu på senkvisten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 28, 2010 Dela Inlagd Augusti 28, 2010 Clirre clirr fick du flyga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 Dessa italienska konstflygare hann ja inte se och jas gripen lika så Ett av värdens äldsta plan mer info finns på aeromuseum säve är ju gbgs svar på bromma och ryanairs hemmvist i gbg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu