samet Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 56 minuter sedan, skrev M33: Finns det ens någon Premium Economy hos SAS.... SAS Plus, tidigare Economy Extra, i bokningsklass B ger lounge. Under förutsättning att det finns en SAS / avtalslounge. Jag är enig med dig. Därav, premium Economy får ingen access, då den inte finns. Plus, är välkommen. Bokningsklass B är en rabatterad Plus biljett. Vilket således ger access. Men när oraklet från norr som älskar att berätta hur andra skall göra och att andra måste göra exakt rätt, ja, när han använder fel uttryck. Då måste det ju kommenteras därefter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 timmar sedan, skrev M33: Finns det ens någon Premium Economy hos SAS.... SAS Plus, tidigare Economy Extra, i bokningsklass B ger lounge. Under förutsättning att det finns en SAS / avtalslounge. Det står Premium Economy (B) i biljetten. I alla fall. Vet inte om det är NEX resebyrå som lever i det förgångna? 1 timme sedan, skrev samet: Men när oraklet från norr som älskar att berätta hur andra skall göra och att andra måste göra exakt rätt, Det här var helt onödigt kommentar av Dig, ställde bara en enkel fråga och tydligen kan du inte svaret eftersom du är dryg jävel igen! Puss puss, försök leva med dig själv, det är nog din värsta fiende. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 minuter sedan, skrev Amigo: Det står Premium Economy (B) i biljetten. I alla fall. Vet inte om det är NEX resebyrå som lever i det förgångna? Det här var helt onödigt kommentar av Dig, ställde bara en enkel fråga och tydligen kan du inte svaret eftersom du är dryg jävel igen! Puss puss, försök leva med dig själv, det är nog din värsta fiende. NEX kan kalla det vad dom vill. Det är Plus du reser i och har tillgång till Lounge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 1 timme sedan, skrev samet: Men när oraklet från norr som älskar att berätta hur andra skall göra och att andra måste göra exakt rätt, Din inlägg bevisar enbart hur dum du är! Hoppas att även andra på MPR märker att du är dum. Vad gäller att göra rätt, jag kan inte tvinga andra göra rätt, det räcker att jag gör rätt. Samma med dig, jag kan inte tvinga dig bli snäll, du får vara dum även i fortsättningen. Ha en bra dag, Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: NEX kan kalla det vad dom vill. Det är Plus du reser i och har tillgång till Lounge. Bra, det är ju två timmars byte på ARN så det är välkommet. Hemresan är direkt GOT-LLA, det finns en direkt ner också men den gick så jävla tidigt, kl 08.00 tror jag, sen får man uggla i G-borg några timmar för att kunna cheka in på hotellet. Blev överraskad att det ens flygs direkt LLA-GOT Edit: SAS hemsida / Hantera dina bokningar står det: Bokningsklass B SAS Plus Pro Ändrades Juni 1, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 On 2022-06-01 at 11:50, skrev apknug: Då ska du skynda dig till SAS loungen på Arlanda! Det finns akvavit! Tur att du inte åker hem från Arlanda det är förhoppningsvis mindre köer i säkerhetskontrollen i Göteborg, men SAS loungen i Göteborg är troligen stängd lördag och söndag. Inga köer på Arlanda heller, då han har en Plusbiljett vilket innebär att han har FastTrack. Sällan mer än 5min kö där. När vi lämnade Arlanda i lördags var det 45+ minuter kö till den vanliga säkerhetskontrollen. Men det vara bara fyra personer före oss i FastTrack. I måndagsmorse på Landvetter var det 15-18min kö till säkerhetskontrollen men inga alls i kön till FastTrack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2022 (ändrad) Finbesök på F16 idag Ändrades Juni 9, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2022 Dela Inlagd Juni 10, 2022 37 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Då ses vi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2022 30 minuter sedan, skrev audirs2: Då ses vi! Det var ca 140000 besökare sist så nu kör dom ett förmiddagspass och ett likadant på,eftermiddagen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 10, 2022 Dela Inlagd Juni 10, 2022 On 2022-06-01 at 11:50, skrev apknug: Då ska du skynda dig till SAS loungen på Arlanda! Det finns akvavit! Det är ju bara en byte på nervägen, tror LLA-ARN kommer till gate 6A och ARN - GOT avgår från gate 7 Hoppas Western Union (Forex) finns i närheten för har fått en betalning via dem och det finns ingen här i Piteå och orkar inte åka 6 mil tor för några tusingar. Tror ni jag får ta med till kabinen en bastuaggregat och stenar till den. Aggregatet är inte särskild stor, 2 kWh och ca 40 kg stenar? Blir så jävla jobbigt om man ska checka in de till lastutrymmet Får inte heller glömma att be två back öl med mig i GOT från personalen. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 10, 2022 Dela Inlagd Juni 10, 2022 27 minuter sedan, skrev Amigo: Det är ju bara en byte på nervägen, tror LLA-ARN kommer till gate 6A och ARN - GOT avgår från gate 7 Hoppas Western Union (Forex) finns i närheten för har fått en betalning via dem och det finns ingen här i Piteå och orkar inte åka 6 mil tor för några tusingar. Tror ni jag får ta med till kabinen en bastuaggregat och stenar till den. Aggregatet är inte särskild stor, 2 kWh och ca 40 kg stenar? Blir så jävla jobbigt om man ska checka in de till lastutrymmet Får inte heller glömma att be två back öl med mig i GOT från personalen. Gissa gater... hihi... köp en lott. Kabin får du ta med dig 8kg handbagage. Inga "farliga" föremål som kan användas som vapen. Trevlig resa! 4 av 4 med seat block igår och idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 10, 2022 Dela Inlagd Juni 10, 2022 On 2022-05-31 at 14:51, skrev audirs2: Dom som inte jobbar dom har nog fan tid att stå där å vänte!🥵 Icke vi svetsare.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Vadå köer? SAS appen visar detta. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Dessa blåste förbi jobbet idag, han dock inte få upp egen kamera, mäktigt iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Fan, jag håller att bli miljöpartist. Denna 40 min flyg (sk161) känns helt onödig. Hade det inte varit byte hade tåget varit snabbare, skönare o mer miljövänlig. 5555 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 On 2022-06-10 at 15:51, skrev Kenneth4618: Det var ca 140000 besökare sist så nu kör dom ett förmiddagspass och ett likadant på,eftermiddagen Hoppas besökarna betalar ett rejält inträde, för soppan är dyr. Vi andra har ingen nytta av att flygvapnet leker. Pröjsa om ni vill se jag vill inte betala för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2022 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Boa52: Hoppas besökarna betalar ett rejält inträde, för soppan är dyr. Vi andra har ingen nytta av att flygvapnet leker. Pröjsa om ni vill se jag vill inte betala för det Det är gratis så du betalar 🤣🤣🤣🤣🤣 Det tackar vi för 👍 Ändrades Juni 13, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är gratis så du betalar 🤣🤣🤣🤣🤣 Det tackar vi för 👍 Typiskt sörlänningar, bara vill ha inte betala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Dessa blåste förbi jobbet idag, han dock inte få upp egen kamera, mäktigt iaf. Var i Bromma nära avgastornet (Tunnan 29) när dom flög över oss! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 On 2022-06-13 at 17:01, skrev Boa52: Typiskt sörlänningar, bara vill ha inte betala Dom kanske vill ha lite tillbaka av glesbygdstödet? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 45 minuter sedan, skrev Mankan: Dom kanske vill ha lite tillbaka av glesbygdstödet? Ni skulle vara utan el om inte Norrland fanns, Så glesbygdstöd är löjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Ni skulle vara utan el om inte Norrland fanns, Så glesbygdstöd är löjligt Du kan ju ta din gamla Ford till Thailand nästa gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Ni skulle vara utan el om inte Norrland fanns, Så glesbygdstöd är löjligt Och du skulle vara utan bidrag om inte sörlänningarna fanns. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu