andrejsdenruskige Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 6 minuter sedan, skrev Nicholas: Tyskarna snålar med statligt stöd. Kanske kortar vårdköer istället. Trist. Ja, dumt. Man ska väl se till så att de levande ska kunna leva. Känns ju tråkigt att släcka ner allt och gömma sig så man överlever, för att sedan dö. Är det tråkiga tider så är det trevligare om man öppnar ett jättetivoli. Fan så mycket trevligare att överleva då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 8, 2022 Dela Inlagd Februari 8, 2022 Hur många av dessa flygplatser har ni varit på ? Jag har varit på 28 av dom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2022 Dela Inlagd Februari 8, 2022 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Hur många av dessa flygplatser har ni varit på ? Jag har varit på 28 av dom Sju st av dom har jag vart på! Saknar Rio Prag Budapest och Leningrad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 9 timmar sedan, skrev Tallviking: Hur många av dessa flygplatser har ni varit på ? Jag har varit på 28 av dom 16 vid första anblicken. Man är ju ingen charterturist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 12 timmar sedan, skrev Tallviking: Hur många av dessa flygplatser har ni varit på ? Jag har varit på 28 av dom Det var inte dåligt för jag klockar in på 28 jag med. Får åka till Kanarieöarna för att lyfta till 29. Reykjavik känns inte aktuellt. Malaga, dit kommer jag nog inte heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: Det var inte dåligt för jag klockar in på 28 jag med. Får åka till Kanarieöarna för att lyfta till 29. Reykjavik känns inte aktuellt. Malaga, dit kommer jag nog inte heller. Nä kanarieöarna är under min gräns så det får va Firade jul strax utanför Teneriffa till ankars 1983 men var aldrig i land (kom just från Madeira och var på väg till Rio) Reykjavik och Malaga var inga höjdare och bara "omlastningplatser" på väg någon annan stans. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Nä kanarieöarna är under min gräns så det får va Firade jul strax utanför Teneriffa till ankars 1983 men var aldrig i land (kom just från Madeira och var på väg till Rio) Reykjavik och Malaga var inga höjdare och bara "omlastningplatser" på väg någon annan stans. Man bör nog uppleva "Rejvkavik" en gång i livet, att bada i den Blå Lagunen är häftig samt att det är god mat och hålligång där! Sedan köra snöskoter upp en 600 m hög glacier är inte fy skam! Eller kolla på hett vatten som kommer upp från ett hål i marken! Det gör jag nog gärna om igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2022 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Finnairs kommande uppgraderingar ser trevliga ut. https://www.executivetraveller.com/news/finnair-s-new-premium-economy-business-class-seats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 2 timmar sedan, skrev M33: Finnairs kommande uppgraderingar ser trevliga ut. https://www.executivetraveller.com/news/finnair-s-new-premium-economy-business-class-seats Då gäller det bara att finnair hoppar över till *A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2022 Om någon är intresserad flygplansmodeller så är det här man ska leta https://www.scalemodelstore.com/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 Onkel Sam har koll på putte Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 Måste starkt avråda från Thai airways som torterar sina passagerare men nån typ av dynga till musik på hög volym , liknar mest musik till thailändsk tv såpa. Outhärdligt i clock work orange style. Märkligt hur man behandlar kunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 20 minuter sedan, skrev Nicholas: Måste starkt avråda från Thai airways som torterar sina passagerare men nån typ av dynga till musik på hög volym , liknar mest musik till thailändsk tv såpa. Outhärdligt i clock work orange style. Märkligt hur man behandlar kunder. Skaffa lurar med NC. Det har varje rutinerad resenär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2022 Dela Inlagd Februari 12, 2022 1 timme sedan, skrev M33: Skaffa lurar med NC. Det har varje rutinerad resenär. Ja. Jag har sådana men brukar inte ta med dom. Får bli ändring på det. Flyget cirka 60% beläggning så kunde sova på en rad 3 sits. Tg962 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Februari 13, 2022 Dela Inlagd Februari 13, 2022 Vetenskapens värld om flygkraschexperterna. https://www.svtplay.se/video/34203246/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sasong-35-flygkraschexperterna?info=visa "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2022 Dela Inlagd Februari 15, 2022 Arlanda är ett skämt pga idi*terna på swedavia, och nu detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 8 timmar sedan, skrev Nicholas: Arlanda är ett skämt pga idi*terna på swedavia, och nu detta Skandal. Dessutom visar det på det allmänna problemet med offentliga upphandlingar där det inte är ovanligt med prisdumpning. Men med nuvarande regler är det svårt att komma åt då det ligger på den som överklagar att bevisa det och överklagan går sällan igenom. Har varit med om det ett flertal ggr. Djävligt frustrerande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Redan idag är väl Arlandas säkerhetskontroll en säkerhetsrisk med sina inkvoterade Mena- folk... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 timme sedan, skrev Benriach: Redan idag är väl Arlandas säkerhetskontroll en säkerhetsrisk med sina inkvoterade Mena- folk... Lite som när invandrarnas barn kommer upp sig i livet och kommer in i regeringen, sedan skall deras släktingar ha vissa gentjänster och positioner! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 Ja man tar sig för pannan https://www.expressen.se/kronikorer/jojje-olsson/har-tillats-draken--vakta-honsgarden/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 https://www.bangkokpost.com/business/2265203/airasia-to-lease-at-least-100-flying-taxis-for-air-ridesharing-service https://vertical-aerospace.com/vx4/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 (ändrad) ZEUS51 och ZEUS52 var på besök? Visa muskler? Ändrades Februari 18, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2022 DET var bättre förr 😃 Lufthansa serving draft beer in the 1960s “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 (ändrad) Nu åker de tillbaka till England! Undrar vad var syftet? Ändrades Februari 18, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu