rolba Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 Nu får ni flygnördar något att fundera på. Vilket bolag flög jag med idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 38 minuter sedan, skrev rolba: Nu får ni flygnördar något att fundera på. Vilket bolag flög jag med idag? Ahmed AiR! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 42 minuter sedan, skrev rolba: Nu får ni flygnördar något att fundera på. Vilket bolag flög jag med idag? Jag gissar på att du åkte med Vietjet Air/Thai Vietjet Air. Flygplanet var en Airbus 320-214 , närmare bestämt HS-VKQ. Vad har jag vunnit (om jag har rätt) ? Mvh Luke Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 6 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jag gissar på att du åkte med Vietjet Air/Thai Vietjet Air. Flygplanet var en Airbus 320-214 , närmare bestämt HS-VKQ. Vad har jag vunnit (om jag har rätt) ? Mvh Luke Jäkligt nära. A-321 kallade de kärran. Den vi åkte med igår hette 320. Undrar om de köpt hela isländska luftflottan eller bara inredningarna? Fräscha plan i alla fall även om de känns simpla. Helt ok för en timmas flygning. Och biljetterna nästan gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 Ja just ja. Vinsten en öl i Rawai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 Måste tillägga en sak. Skitsnygga flygvärdinnor. Rena rama fotomodeller 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 9 minuter sedan, skrev rolba: Ja just ja. Vinsten en öl i Rawai. Jo jag tackar! Eftersom jag är så jäkla flygrädd så tror jag att jag tar moppen ner från Hua Hin för att inkassera vinsten En jordnära kis med högtflygande planer Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 37 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jo jag tackar! Eftersom jag är så jäkla flygrädd så tror jag att jag tar moppen ner från Hua Hin för att inkassera vinsten En jordnära kis med högtflygande planer Luke the Drifter Alltid välkommen, oavsett färdmedel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Måste tillägga en sak. Skitsnygga flygvärdinnor. Rena rama fotomodeller 😍 Var är bildbevisen ?!!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 10 timmar sedan, skrev rolba: Nu får ni flygnördar något att fundera på. Vilket bolag flög jag med idag? Faroe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 9 timmar sedan, skrev Tallviking: Var är bildbevisen ?!!! Nu är ju jag inte sån, när frugan är med.😎 Dessutom ville jag spara lite på batteriet så jag stängde av luren under flygningarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Faroe Vad heter gynekolog då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 26 minuter sedan, skrev audirs2: Vad heter gynekolog då? Fittur tittur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 4, 2021 Dela Inlagd December 4, 2021 Ahadp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2021 Dela Inlagd December 20, 2021 Snurrgubbe!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 20, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2021 Så har man äntligen landat i Bangkok 😉 00002.wmv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2021 Dela Inlagd December 26, 2021 Vilken sötnos som hjälper engelsmannen!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 Bara å tjacka! Men ingen J35 Draken till salu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2021 (ändrad) 30 år sedan idag https://sv.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_Airlines_Flight_751 Ändrades December 27, 2021 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 30 år sedan idag https://sv.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_Airlines_Flight_751 Detta var ett under! Ändrades December 27, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2021 Dela Inlagd December 28, 2021 3 timmar sedan, skrev apknug: Mirakel men annars har du rätt. https://www.imdb.com/title/tt10805624/ https://www.tv4.se/klipp/va/13290822/tv4-30-ar-miraklet-i-gottrora-1991-129-passagerare-overlevde-flygkrasch https://sverigesradio.se/avsnitt/90624 Snarare mycket duktiga piloter som gjorde allt rätt och därmed räddade alla ombord från en säker död Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 28, 2021 Dela Inlagd December 28, 2021 38 minuter sedan, skrev Tallviking: Snarare mycket duktiga piloter som gjorde allt rätt och därmed räddade alla ombord från en säker död Men kapten gjorde bort sig med att inte avisa planet innan start. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 28, 2021 Dela Inlagd December 28, 2021 38 minuter sedan, skrev Tallviking: Snarare mycket duktiga piloter som gjorde allt rätt och därmed räddade alla ombord från en säker död Vilken "pilot" den som faktiskt förstod vad som hände och "styrde upp" eller kapten som fick äran? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 28, 2021 Dela Inlagd December 28, 2021 1 timme sedan, skrev samet: Vilken "pilot" den som faktiskt förstod vad som hände och "styrde upp" eller kapten som fick äran? Mitt minne är att kaptenen inte fick någon ära, ínte ens när det begav sig. Var väl nån annan som var rådig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu