Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2020 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2020 Dela Inlagd Juni 2, 2020 On 2020-05-31 at 18:26, skrev Kenneth4618: Jag försöker, men det är ingen som säljer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 On 6/2/2020 at 10:56 AM, andrejsdenruskige said: Jag försöker, men det är ingen som säljer säljer gör dom, men lite bökigt att ta sig förbi Thailand immigration. försäkring + karantän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 3 timmar sedan, skrev Nicholas: säljer gör dom, men lite bökigt att ta sig förbi Thailand immigration. försäkring + karantän Är det bara till Thailand man flyger? 99% av mina resor går inte till Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 1 hour ago, andrejsdenruskige said: Är det bara till Thailand man flyger? 99% av mina resor går inte till 99% av mina resor går inte till Norge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 55 minuter sedan, skrev Nicholas: 99% av mina resor går inte till Norge. Det är långt ifrån någon majoritet av resor i världen som går till Thailand. Så varför du endast klarar av att göra kopplingen Flyg=Thailand blir lite imbecillt. Nu får väl herrn’ göra lite skäl för sitt MENSA-kort eller är det så att det har råkat komma in ett tryckfel i och med att det är ett ”S” med i leken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är långt ifrån någon majoritet av resor i världen som går till Thailand. Så varför du endast klarar av att göra kopplingen Flyg=Thailand blir lite imbecillt. Nu får väl herrn’ göra lite skäl för sitt MENSA-kort eller är det så att det har råkat komma in ett tryckfel i och med att det är ett ”S” med i leken. Snorge finns väl inte?😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 27 minutes ago, andrejsdenruskige said: Det är långt ifrån någon majoritet av resor i världen som går till Thailand. Så varför du endast klarar av att göra kopplingen Flyg=Thailand blir lite imbecillt. Nu får väl herrn’ göra lite skäl för sitt MENSA-kort eller är det så att det har råkat komma in ett tryckfel i och med att det är ett ”S” med i leken. Jag får erkänna att kopplingen till Thailand på ett Thailandsforum var långsökt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 13 minuter sedan, skrev Nicholas: Jag får erkänna att kopplingen till Thailand på ett Thailandsforum var långsökt. Kopplingen mellan bilden och Thailand var långsökt. En ren generell bild som talar om flyg generellt, alltså en koppling till flyg och inte en koppling till just Thailand. Jag kan tänka mig att du plågsamt skulle stirra in i skärmen i timmar om du skulle se snö och en enbärsbuske på en bild, då du riktigt inte skulle förstå hur den hamnade på forumet då det inte finns snö och enbärsbuskar i kombination i Lop Buri Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kopplingen mellan bilden och Thailand var långsökt. En ren generell bild som talar om flyg generellt, alltså en koppling till flyg och inte en koppling till just Thailand. Jag kan tänka mig att du plågsamt skulle stirra in i skärmen i timmar om du skulle se snö och en enbärsbuske på en bild, då du riktigt inte skulle förstå hur den hamnade på forumet då det inte finns snö och enbärsbuskar i kombination i Lop Buri Nu vart det svårt för mena medlemmen, jag tror han stirrar sig blind på enbusken, och fastnar i typ en vinkelvolt Ändrades Juni 3, 2020 av KoratKalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Spola fram till ca 25,00! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2020 Team50 flög över huset nyss. Tyvärr hann jag inte med att få fram kameran “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 (ändrad) En del blev imponerade https://www.aeroseum.se/brittisk-pilot-och-viggen/?fbclid=IwAR0bTGCVsGC3H8C1ahN3dz0NRBTQBGuhRriRIrVMYYZFLdao9-r1EOSKYOI Ändrades Juni 9, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 (ändrad) En herrejössesflygplats 😀 Ändrades Juni 9, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 Mullrade lite ovanligt mycket på Arlanda igår. 20200608_145245_2.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Knasen: Mullrade lite ovanligt mycket på Arlanda igår. 20200608_145245_2.mp4 114 MB · 0 downloads E eller den gamla? Gött att se dom 👍 Ändrades Juni 9, 2020 av Efraim Barkbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En del blev imponerade https://www.aeroseum.se/brittisk-pilot-och-viggen/?fbclid=IwAR0bTGCVsGC3H8C1ahN3dz0NRBTQBGuhRriRIrVMYYZFLdao9-r1EOSKYOI Var på en föreläsning med Peter Linde’n som talare för typ 15 år sedan. Vi var tvungna att gå pga något utbildningssyfte☹️ Den bästa föreläsningen någonsin😀. Ämnet var tråkigt, men han avbröt med bilder och anekdoter hela tiden. Vilken Superkille💪. Den bästa anekdoten var dock denna😂😂. ( Han var nog en av de omtalade i länken ovan). Han fick med sig en major från RAF i Viggen och drog på utav faan. Ställde upp planet vertikalt och drog på EBK. Senare på kvällen gick flygarna på puben för lite Bärs. Då säger majoren till Peter. - Peter! När Du drog på EBK så åkte min förhud tillbaka. 😂😂😂💪💪. Vi var ett litet sällskap på föreläsningen, typ 12 pers. Han blev superpolare med oss alla. Vilken kille😀😀😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 30 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit: E eller den gamla? Gött att se dom 👍 Inte en aning tyvärr. Vet inte ens vad de gjorde där, men antar att de övade inflygning på Arlanda. Det bara brakade till utav helvete helt oannonserat så jag var tvungen att springa ut och kolla vad som hände och så kom det ett par till eller om det var samma som flög förbi flera gånger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 On 2020-06-09 at 20:55, skrev Knasen: Inte en aning tyvärr. Vet inte ens vad de gjorde där, men antar att de övade inflygning på Arlanda. Det bara brakade till utav helvete helt oannonserat så jag var tvungen att springa ut och kolla vad som hände och så kom det ett par till eller om det var samma som flög förbi flera gånger? Var och fiskade i Bålstad igår 9/6. Var ett djävla åkande på Jas i krokarna. Kollade luren på Flight 24 och jag kunde inte se dem så de åkte utan transpondrar vad jag såg. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 Inte ofta man ser flygvapnet på flightradar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Här var det trafik i min själ!http://flygfoljaren.se/fartygsradar/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 4 hours ago, Kenneth4618 said: Inte ofta man ser flygvapnet på flightradar Dom tre brukar man se runt Linköping. Sk 60 om jag inte minns fel. 4 hours ago, Kenneth4618 said: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 Förr tyckte man en 737:a var stor 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Helt dött över Bromma och Arlanda där man brukar titta på flygen som kommer in. nu ett Swiss från Zürich och ett China airlines till Tianjin ... Bromma ingenting.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu