audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev samet: Första gången jag ser nya liveryn live... Ser jag en Tojjåta där nere? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Så här fint blir det när jag plåtar flygplan med mobilkameran 🤪 Tror det är ART8207 mellan HEL KEF mellan Finland och Island. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 24, 2020 A380 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Jag är så pepp. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Hur vanlig är denna rutt Norra Europa - Asien? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2020 8 timmar sedan, skrev Enis: Hur vanlig är denna rutt Norra Europa - Asien? /Enis Kan vara att de undviker Irak. Vilket bolag flyger hon med? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kan vara att de undviker Irak. Vilket bolag flyger hon med? Garuda enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2020 31 minuter sedan, skrev Enis: Garuda enis Ser ut som de rundar de oroliga länderna i Mellanöstern “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Boeing testflyger nya passagerarflygplanet Den amerikanska flygplanstillverkaren Boeing har påbörjat jungfruflygningen av den nya flygplansmodellen 777X, som är världens största tvåmotoriga jetflygplan. https://www.svd.se/boeing-testflyger-nya-passagerarflygplanet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2020 Jacob Holländer som går i sin far Pierre's fotspår Läcker bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2020 En trevlig dag på F16 i Uppsala med Audirs, Knasen och Roffe OBS!!! Inte jag som tagit fotot utan det kommer från FB men det är en läcker bild E-607 Royal Danish Air Force General Dynamics F- 16AM Fighting Falcon on takeoff at F16 Uppsala, Sweden 2018-08-25 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2020 En till audirs Gripen E 39-10 at Tampere, Finland today. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En trevlig dag på F16 i Uppsala med Audirs, Knasen och Roffe OBS!!! Inte jag som tagit fotot utan det kommer från FB men det är en läcker bild E-607 Royal Danish Air Force General Dynamics F- 16AM Fighting Falcon on takeoff at F16 Uppsala, Sweden 2018-08-25 Ja det var en bra träff vi hade! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En trevlig dag på F16 i Uppsala med Audirs, Knasen och Roffe OBS!!! Inte jag som tagit fotot utan det kommer från FB men det är en läcker bild E-607 Royal Danish Air Force General Dynamics F- 16AM Fighting Falcon on takeoff at F16 Uppsala, Sweden 2018-08-25 Ser ut som en giraff hals som hänger efter planet! Ändrades Januari 31, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Kaos på Kastrup efter strejk Publicerad 5 feb 2020 kl 08.04 Just nu kan inga resenärer komma igenom säkerhetskontrollen på Kastrup. Det beror på att flygplatsens vakter har gått ut i vild strejk. – Passagerarna kan förvänta sig stora förseningar, säger Kenni Leth, presschef flygplatsen, till TV2. Enligt Ulla Thygesen på Vagtfunktionærenes Fagforening, beror den plötsliga strejken på att flygplatsen nyligen sparkade 12 anställda vakter på, enligt fackföreningen, oklara grunder. Det är oklart hur länga strejken kommer pågå. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2020 Helsike vad det blåser här just nu. Men det inte bara av ondo Uppgifter: Stormen Ciara bakom flygrekord British Airways ska under söndagen ha slagit rekord – tack vare stormen Ciara, rapporterar BBC. Flighten från New York till London ska ha genomförts på fyra timmar och 56 minuter, enligt Flightradar 24. En timme och 20 minuter snabbare än den schemalagda flygtiden. Och 17 minuter snabbare än det förra rekordet som tillhörde Norwegian. Enligt BBC ska Ciara ha bidraget genom en extremt kraftfull jetström som planet – en Boeing 747-436 – kunde surfa fram på med en maxhastighet av 1 327 kilometer i timmen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Helsike vad det blåser här just nu. Här med, så idag ställer vi in ev. båtåkande en stund, vem fan vill ut o hoppa utan anledning.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Boeing 747-436 – kunde surfa fram på med en maxhastighet av 1 327 kilometer i timmen. 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Här med, så idag ställer vi in ev. båtåkande en stund, vem fan vill ut o hoppa utan anledning.... Äh, va fan. Kan man surfa med en 747:a så kan väl du surfa med barkbåten.😉🤣😂🛥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Helsike vad det blåser här just nu. Men det inte bara av ondo Uppgifter: Stormen Ciara bakom flygrekord British Airways ska under söndagen ha slagit rekord – tack vare stormen Ciara, rapporterar BBC. Flighten från New York till London ska ha genomförts på fyra timmar och 56 minuter, enligt Flightradar 24. En timme och 20 minuter snabbare än den schemalagda flygtiden. Och 17 minuter snabbare än det förra rekordet som tillhörde Norwegian. Enligt BBC ska Ciara ha bidraget genom en extremt kraftfull jetström som planet – en Boeing 747-436 – kunde surfa fram på med en maxhastighet av 1 327 kilometer i timmen. Jag kanske har fel men har för mig att passagerar plan inte klarar farter över 1000 km i timmen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 3 minuter sedan, skrev audirs2: Jag kanske har fel men har för mig att passagerar plan inte klarar farter över 1000 km i timmen? På den tiden ryssarna invaderade finnarna så stämde det säkert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 21 minuter sedan, skrev audirs2: Jag kanske har fel men har för mig att passagerar plan inte klarar farter över 1000 km i timmen? Du måste skilja på fart genom luft och över grund... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9, 2020 Man måste även skillja på groundspeed (GS) och true airspeed (TAS) Har åkt med thaiar 747 i 1000 km/tim en gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 (ändrad) Swedavia varnar för att flyg kan komma att ställas in så skall ni ut och flyga, håll koll på uppdateringar om avgångstider Vår gata här hemma blev just blockerad av ett träd på kompisens tomt som föll Ändrades Februari 9, 2020 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: På den tiden ryssarna invaderade finnarna så stämde det säkert. Stalin kommer snart igen = Molotov Ribbentromf pakten you vet!😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 Haha lite coolt ändå.... Fast han är väl i gråzonen.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu