Guest Matilda Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 @Soengsang Filmat i Alingsås. IMG_2945.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Syns min video? haha Blev ju helkonstigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 13 minuter sedan, skrev Matilda: Syns min video? haha Blev ju helkonstigt. Funkar. Man får ladda ner filmen först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 3 minuter sedan, skrev rolba: Funkar. Man får ladda ner filmen först Sista ska nog fungera bättre 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Kapten Camilla Nilsson rattar kärran ikväll... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 11 minuter sedan, skrev samet: Kapten Camilla Nilsson rattar kärran ikväll... 👍 Häftigt 😃. Airbus A320? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 3 timmar sedan, skrev Matilda: @Soengsang Filmat i Alingsås. IMG_2945.MOV Såg dem live på avstånd över Göteborg! Tummen upp är mest för att du är kvar på MPR! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 On 2019-10-11 at 11:47, skrev apknug: Hittade denna privatjet på flightradar. Tydligen ett av Saabs flygplan. Det verkar gå i skytteltrafik mellan Bangkok Bromma och Sydney Bangkok. Undrar vem som flyger privatjet mellan dong muang och Bromma? Hade denna den landat i Linköping så hade jag tippat på Saab som ska fixa Gripen planen, fast det är klart topparna kanske bor / sitter i Stockholm. Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk Fast nu ser jag den har nog bara mellanlandat på DMK onroute to Sydney. Då var det ju inte lika kul....... Väldigt sent svar. På den här sidan kan man söka på ägare till svenska flygplan, d.v.s. dom som har en beteckning som börjar med SE: https://sle-p.transportstyrelsen.se/extweb/sv-se/sokluftfartyg Något vi roade oss med att kolla på jobbet jag hade för 10 år sedan. Denna kärra ägs av SE-banken så det var väl något viktigt möte dom hade där. Det privatplan dom ägde på 80, eller om det var 90-talet, hade registreringen SE-DEL. Rätt fyndigt men skulle nog sticka rejält i ögonen hos deras kunder idag. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 4 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Väldigt sent svar. På den här sidan kan man söka på ägare till svenska flygplan, d.v.s. dom som har en beteckning som börjar med SE: https://sle-p.transportstyrelsen.se/extweb/sv-se/sokluftfartyg Något vi roade oss med att kolla på jobbet jag hade för 10 år sedan. Denna kärra ägs av SE-banken så det var väl något viktigt möte dom hade där. Det privatplan dom ägde på 80, eller om det var 90-talet, hade registreringen SE-DEL. Rätt fyndigt men skulle nog sticka rejält i ögonen hos deras kunder idag. Biltema har en egen! https://sle-p.transportstyrelsen.se/extweb/sv-se/sokluftfartyg Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2019 On 2019-12-12 at 08:31, skrev audirs2: Biltema har en egen! https://sle-p.transportstyrelsen.se/extweb/sv-se/sokluftfartyg https://www.motormagasinet.se/article/view/627074/biltemas_flygplan_far_norska_piloter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Denna har inte alla vingar hemma!https://www.youtube.com/watch?v=lQy3e5yUKvo Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Kanske någon som tipsat om denna snubbe tidigare....? https://www.youtube.com/user/dantorp11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Verkar som om Hong Kong Airlines har ekonomiska problem 7 Hong Kong Airlines planes seized after missed payments https://www.bangkokpost.com/business/1818144/7-hong-kong-airlines-planes-seized-after-missed-payments Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 19, 2019 Dela Inlagd December 19, 2019 Mitt plan till Helsingfors Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Boeing B747-4HAF TNT (OO-THB) på Landvetter Flygplats. Svårt att få med hela planet på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Såtenäs år 2015. Nästa år 2020 står återigen flygplatsen som värd för huvudflygdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Sista natten i Bangkok. Bodde på ett hotel i närheten till Suvarnabhumi. Lite svårt att sova den natten med all trafik. Sängen var placerad vid balkongen på samma sida som inflygningen. Trodde jag skulle kunna sova med ett öga och flightspotta med det andra på samma gång.... Gick inget vidare. Man halvsov på planet på vägen hem. Urusel på att fota natt. Bilderna har sina skavanker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2019 Men det är kul att fota flygplan En A380 en mil upp på väg till USA passerar vår altan i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 On 2019-12-20 at 15:00, skrev Matilda: Sista natten i Bangkok. Bodde på ett hotel i närheten till Suvarnabhumi. Lite svårt att sova den natten med all trafik. Sängen var placerad vid balkongen på samma sida som inflygningen. Trodde jag skulle kunna sova med ett öga och flightspotta med det andra på samma gång.... Gick inget vidare. Man halvsov på planet på vägen hem. Urusel på att fota natt. Bilderna har sina skavanker. Du har väl varit på RTAF:s museum vid Don Muang, dessa nedan hittar man bla där. Det är absolut värt ett besök. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 On 2019-12-20 at 15:15, skrev Kenneth4618: Men det är kul att fota flygplan En A380 en mil upp på väg till USA passerar vår altan i Uppsala Vilka fina bilder Kenneth. Min favvoArab och tillika favvoplan. Knappast tagen med en GayPhone. Vad har du för superkamera? God Jul 🎄 Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 On 2019-12-20 at 15:15, skrev Kenneth4618: Men det är kul att fota flygplan En A380 en mil upp på väg till USA passerar vår altan i Uppsala Wow! 😍 Vilken zoom du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Du har väl varit på RTAF:s museum vid Don Muang, dessa nedan hittar man bla där. Det är absolut värt ett besök. Nej, har aldrig varit där, men har hört mycket bra om det museet. Fina bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu