wavis Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 3 minuter sedan, skrev Tommy: Nää... MVH Jodå Finns,, Men en rätt skala byggd skulle jag vilja se i luften på fältet ,, Visst har sett några bra modellflygare som flugit närma skalan men inget för mig. Då hade handsvetten kortslutit radion 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Den här är lite häftig som RC. Hade aldrig vågat flyga den, men den hade gärna fått hänga i vardagsrums taket 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Fick tillåtelse att lägga upp denna video av min väninna som jobbar på akuten i Borås. Det var ganska vindstilla men gick väldigt vingligt till 😃 Akutmottagningen är ändå 7 våningar högt, men han backade rejält innan avfärd. Kanske låg han på en höjd på 50 meter? Det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 18, 2019 Dela Inlagd November 18, 2019 Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 18, 2019 Dela Inlagd November 18, 2019 Dagens favoritarab. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Dela Inlagd November 18, 2019 (ändrad) On 2019-11-14 at 14:19, skrev Matilda: Fick tillåtelse att lägga upp denna video av min väninna som jobbar på akuten i Borås. Det var ganska vindstilla men gick väldigt vingligt till 😃 Akutmottagningen är ändå 7 våningar högt, men han backade rejält innan avfärd. Kanske låg han på en höjd på 50 meter? Det var Ja, det är rätt kul med helikoptrar. vi brukad köra en hel del inflygningar sidlängs och baklänges på plattformarna. Första gången så undrar man om piloten är full. Ändrades November 18, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 19, 2019 Dela Inlagd November 19, 2019 Storaffär på gång för Saab Förenade arabemiraten är intresserat av att köpa mer av försvarskoncernen Saabs flygburna övervakningssystem Global Eye. I samband med flygmässan i Dubai har Förenade arabemiraten uttryckt en önskan om att göra en tilläggsorder gällande systemet, enligt ett pressmeddelande. ”Enligt dagens tillkännagivande skulle det potentiella ordervärdet kopplat till detta tilläggskontrakt vara USD 1,018 miljarder”, skriver Saab. Det motsvarar runt 9,8 miljarder kronor. https://www.nyteknik.se/fordon/emiraten-vill-kopa-mer-global-eye-av-saab-6979023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 20, 2019 Dela Inlagd November 20, 2019 Kan ju börja med att säga att piloten överlevde. Någon som besitter mer information om flygplanet och piloten? Verkar vara ett nybygga av en gammal WB. har sett henne i luften i Sverige nån gång. Söker på Google men blir inte mer klok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 Dagens norska Nakenfis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 5 minuter sedan, skrev Raggarn: Dagens norska Nakenfis Snyggt! Jobbar du med flygplan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 6 timmar sedan, skrev Matilda: Snyggt! Jobbar du med flygplan? Nää..... Jag är hemlig agent😎😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd November 22, 2019 Dela Inlagd November 22, 2019 4 minuter sedan, skrev Raggarn: Nää..... Jag är hemlig agent😎😜 Okey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 World Travel Awards är ett prestigefyllt och globalt erkänt nätverk inom resor och turism. Under den 26:e upplagan av World Travel Awards utsågs THE LOFT av Brussels Airlines och Lexus på Bryssels flygplats till Europas bästa flygplatslounge 2019. THE LOFT by Brussels Airlines och Lexus är ett helt unikt loungekoncept med fokus på komfort, teknologi och design. Samtidigt är upplevelsen en perfekt mix mellan det belgiska arvet och den ödmjuka japanska gästfriheten. Läs mer om THE LOFT här: https://fal.cn/35jjr Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 27, 2019 Dela Inlagd November 27, 2019 5 timmar sedan, skrev Tallviking: World Travel Awards är ett prestigefyllt och globalt erkänt nätverk inom resor och turism. Under den 26:e upplagan av World Travel Awards utsågs THE LOFT av Brussels Airlines och Lexus på Bryssels flygplats till Europas bästa flygplatslounge 2019. THE LOFT by Brussels Airlines och Lexus är ett helt unikt loungekoncept med fokus på komfort, teknologi och design. Samtidigt är upplevelsen en perfekt mix mellan det belgiska arvet och den ödmjuka japanska gästfriheten. Läs mer om THE LOFT här: https://fal.cn/35jjr Äh, tacka vet jag Bromma flygplats, deras kaffe i plastmuggar och dammsugare från 1990 talet går inte av för hackor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2019 Dela Inlagd November 28, 2019 6 timmar sedan, skrev audirs2: Äh, tacka vet jag Bromma flygplats, deras kaffe i plastmuggar och dammsugare från 1990 talet går inte av för hackor! Håller de 90-talspriser åxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd November 29, 2019 Dela Inlagd November 29, 2019 Thaien drog tydligen iväg med en A-350 från ARN idag. Coolt😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Ryanair slutar flyga till Skavsta https://www.expressen.se/dinapengar/ryanair-stanger-ner-pa-skavsta-/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Ryanair slutar flyga till Skavsta https://www.expressen.se/dinapengar/ryanair-stanger-ner-pa-skavsta-/ Och även ifrån! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Bad day at work! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd December 6, 2019 Dela Inlagd December 6, 2019 Jaha! De verkar bara köra med A-350 nu. Någon som vet varför? Här står hon i regnet i morse på ’parkeringen’. Glöm Ej ’På Spåret’ ikväll klockan 20.00. Trevlig helg på Er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2019 Dela Inlagd December 6, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Raggarn: Jaha! De verkar bara köra med A-350 nu. Någon som vet varför? Här står hon i regnet i morse på ’parkeringen’. Glöm Ej ’På Spåret’ ikväll klockan 20.00. Trevlig helg på Er. Vad jag läste så gick de ut med att de skulle köra med A350 ca 1/12-15/12 (kommer inte ihåg exakta datum)samt några enstaka avgångar på andra datum, pga att flera 777:or var inne på större planerat underhåll. Kan tänka sig att det är en utvärdering också, för att se om det är ekonomiskt bättre, iofs bör ju det gå att räkna ut, men ett skarpt prov är ju mer rättvisande. Ändrades December 6, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 6, 2019 Dela Inlagd December 6, 2019 A350 gick cph-bkk den 26 August i år. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2019 Dela Inlagd December 10, 2019 Insidan på SAS nya A350 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 10, 2019 Dela Inlagd December 10, 2019 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 10, 2019 Dela Inlagd December 10, 2019 Efter att man flugit flight sim i några år så borde det fan gå att landa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu