dtbkk Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 On 2019-06-26 at 11:18, skrev Raggarn: TG 001 Silverpilen. Nyfiken på silverpilen. Är det en penna? Hur får man tag på en sån? Tack. mvh/Dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 2 timmar sedan, skrev apknug: Sitter en i loggboken på Viggen JA37, om du klargör en kärra så kan du norpa en penna. Den kan skriva i tyngdlöshet och under vattnet. Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk Penna som kan skriva i tyngdlöshet och under vatten har jag haft många och har ett par till hemma i lådan. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 Penna som kan skriva i tyngdlöshet och under vatten har jag haft många och har ett par till hemma i lådan.Ja, blyerts är inte att förakta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juni 28, 2019 Dela Inlagd Juni 28, 2019 8 timmar sedan, skrev dtbkk: Nyfiken på silverpilen. Är det en penna? Hur får man tag på en sån? Tack. mvh/Dtbkk Thai Airways $16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 Nu har jag Aviation Addiction...hur kul är det:.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 1 minut sedan, skrev Thure: Nu har jag Aviation Addiction...hur kul är det:.... Ganska, boka flyg nånstans och åk 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 https://www.bangkokpost.com/business/1704800 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 On 2019-06-28 at 06:56, skrev Raggarn: Thai Airways $16 Tack. Då får man se om man kan få tag på en då. Tack! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 5, 2019 Här kommer några vackra flygbilder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 CHIANG MAI: An Aero L-39 jet trainer aircraft crashed in the northern province on Thursday. One of its pilots was killed and the other was safe after ejecting from the plane. The incident was reported in tambon Tha Wang Tan of Sarapi district at about 4.15pm on Thursday. Air force spokesman AM Pongsak Semachai said the plane from Wing 411 broke down and forced both pilots to make emergency ejection. The dead pilot was the trainer, Sqn Ldr Naruepol Lueadkusol. The surviving pilot was Wg Cdr Thanawat Khunkhunthod, who was slightly injured. https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/1710767 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 På tal om flygnördar. Police Defend Buying 1 Billion Baht ‘Private Jet’ For Prawit http://www.khaosodenglish.com/politics/2019/07/09/police-defend-buying-1-billion-baht-private-jet-for-prawit/ Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 Inte det man vill se när man tittar ut på 30.000 fots höjd Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2019 Hotellrum med flygsimulator https://www.insider.com/haneda-excel-hotel-tokyu-superior-cockpit-room-flight-simulator-2019-7?utm_content=buffer82ac8&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer-travel&fbclid=IwAR1TiL570MKORHQdg44a5uX_lz2MNTTeYfD7LM9G1Wli0sS0RX-Soz2ExAY “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 On 2019-07-11 at 17:54, skrev Tallviking: Inte det man vill se när man tittar ut på 30.000 fots höjd Värre om det ser lika ut på andra sidan åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 @B747 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: @B747 Jag har sneglat på SAS taggen ett tag men inte kommit mig för att köpa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2019 (ändrad) Visst var det lite bättre förr 😀 Nästan lite som Hooters Ändrades Juli 20, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2019 Detta var riktigt häftigt. Eller hur Naam kaeng Kanske borde vara i en filmtråd, men.............. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Grym uppvisning, snyggt med flaggan på slutet! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 Lördag 1 sep e det flyg dag i Nyköping! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 25, 2019 Dela Inlagd Juli 25, 2019 L64 får nog ta en trip till Tokyo Nya flygplatshotellet där du får flyga plan själv Det nyöppnade hotellet Haneda Excel nära Tokyos flygplats är rena drömmen för alla flygnördar. Precis vid sängen finns en flygsimulator som låter dig ”flyga” ditt egna plan under ledning av en instruktör, skriver CNN. Maskinen simulerar en flygning med en Boeing 737-800 från Tokyo till Osaka och kostade nära en miljon kronor att installera. Enligt Allt om resor kostar en övernattning plus flygsession motsvarande drygt 5 000 kronor. Vill du inte bo i rummet utan bara testa hur det känns att hålla i spakarna kan du komma förbi och använda flygsimulatorn under 90 minuter för 2 800 kronor. https://omni.se/nya-flygplatshotellet-dar-du-far-flyga-plan-sjalv/a/3JoV5d Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu