acarls Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Gripen i en sydafrikansk reklamfilm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 28, 2019 Dela Inlagd April 28, 2019 Vår nya "ledare"! snart i Stockholm! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 28, 2019 Dela Inlagd April 28, 2019 I Beijing för några år sedan manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Snygg logga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Personalparkeringen Arlanda i morse😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 (ändrad) Ursäkta en okunnig yngling ifrån de djupa värmlandskogera, men vad är en saltbög? Ändrades April 29, 2019 av Sakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 6 timmar sedan, skrev Sakhon: Ursäkta en okunnig yngling ifrån de djupa värmlandskogera, men vad är en saltbög? Troligtvis drängarna på på Svevia som sprider salt på våra vägar. Volvo 940 gillar inte det av förståeliga skäl. 🚘 Alternativt homosexuella sjömän🏳️🌈🚢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Personalparkeringen Arlanda i morse[emoji3] Vill ha!!! Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Ursäkta en okunnig yngling ifrån de djupa värmlandskogera, men vad är en saltbög?Bögarna som saltar vägarna helt i onödan. Enbart för att åkerierna ska slippa byta däck. Av denna anledning låter man varje bil rosta sönder. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 On 2019-04-29 at 11:56, skrev Sakhon: Ursäkta en okunnig yngling ifrån de djupa värmlandskogera, men vad är en saltbög? mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Fick just en hälsning från luften, polaren flyger business med Turkish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Skrotning av den första A380 har påbörjats Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Ett ryskt plan brinner på Mocbas flygplats, minst 10 skadade! Källa finska Yle/se! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 11 timmar sedan, skrev audirs2: Ett ryskt plan brinner på Mocbas flygplats, minst 10 skadade! Källa finska Yle/se! 41 döda rapporteras nu https://forum.thaivisa.com/topic/1098836-forty-one-reported-killed-after russian-passenger-plane-crash-lands-in-moscow/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2019 Visst var det oväntat 😀 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vowKd/ny-konflikt-hotar-sas--samma-behov-av-battre-villkor Verkar vila en förbannelse över SAS och dess personal “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Jag var med om en mkt skrämmande historia , om jag recolect i rätt syfte så var det min 3 dje resa ner till Bangkok närmare bestämt 2004-5 nånting ,, vi satt i lugnan ro och tog oss en morgon sup , så som man kan göra när semesterivern är på taglig ! Jo ,, åter till ämnet ! Döm om min förvåning när jag hör att motorerna stannar ! Jo de stannar ! Min med resänär bara skrattar när jag känner paniken stiga, givetvis fallervplanet som en skadskjuten kråka genom luften ,, Men som genom ett under lyckas pilotjäkeln att få styr på ekipaget oCh vi landar på donmuang airport ,,, och sen är det historia all , min vän erkänner än idag inte denna fadäs! Skickat från min iPhone med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Kan det var så dj**la svårt att lägga upp vettiga scheman, eller är det så enkelt att inte viljan finns? Efter vad jag förstått är mer eller mindre alla flighter förutbestämda. Strular det och blir någon försening är det väl bara till att betala för den övertid som då blir. Flyget fungerar ju som linjetrafik och på vägarna går det att lägga upp scheman till förbannelse, där vet folk framåt halvårsvis när de ska jobba eller inte. Dessutom är arbetstidsreglerna inte konstigare än det är för en chaffis, visserligen något annorlunda men inte krångligare Däremot finns det tydligen INGEN begränsning för hur höga lönepåslag inkompetenta högdjur inom SAS tillförskansar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Rädda SAS! O'Learys renoverar/kastar in handduken... Bastard kommer också/istället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Fruktansvärt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Precis nyss, skrev AnTove: Fruktansvärt Enligt piloten fick dom ett blixtnedslag i planet strax efter takeoff https://www.svt.se/nyheter/utrikes/piloten-vi-traffades-av-blixten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 36 minuter sedan, skrev Tallviking: Enligt piloten fick dom ett blixtnedslag i planet strax efter takeoff https://www.svt.se/nyheter/utrikes/piloten-vi-traffades-av-blixten Moderna plan borde klara detta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Luftning av (mp) Frittes taxi idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 1 minut sedan, skrev Raggarn: Luftning av (mp) Frittes taxi idag Ja den där släpper inte ut nått, den går på morötter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 2 timmar sedan, skrev AnTove: Fruktansvärt dom jävla idi*ter som prompt skulle ha med sitt handbagage borde ställas till svars för mord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu