rolba Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 On 2017-10-18 at 05:05, skrev Enis: Happy landning @rolba Vi tappade en kvart på inflygningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 Rysk helikopter störtade i havet på Svalbard :-( http://svalbardposten.no/nyheter/russisk-helikopter-styrtet/19.9030 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 On 2017-10-11 at 18:40, skrev Raggarn: Rullgrus på Arlanda idag. Ursäkta den dåliga bildkvallen. Säg inte att du jobbar där uppe på Aviators kyrkogård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 43 minuter sedan, skrev Knasen: Säg inte att du jobbar där uppe på Aviators kyrkogård Ha ha! Nää... Jag är ingen gravedigger. Fotat på långt håll med en SlemsungPhone. Denna på nära håll med en annan Phone med en sämre kamera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 https://svenska.yle.fi/artikel/2017/10/26/valdigt-ovanligt-att-flygplan-far-sladd SaSsi plani sladdi finski flygfälti ralli åakinen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 28, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2017 Luftens Drottning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2017 Dela Inlagd Oktober 28, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd Oktober 28, 2017 Dela Inlagd Oktober 28, 2017 45 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Luftens Drottning synd å skam att den inte tillverkas längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 28, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2017 (ändrad) Fygplan krockade med Stålmannen https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/l8l6e/krockade-vi-med-stalmannen Ändrades Oktober 28, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 12 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Fygplan krockade med Stålmannen https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/l8l6e/krockade-vi-med-stalmannen Syns inget blod eller fjädrar så det kan vara en isbit eller en liten meteor som dom krockat med. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 Fygplan krockade med Stålmannen https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/l8l6e/krockade-vi-med-stalmannen Såg på serien från flygplatsen i Dubai tror jag det var. Och det var en dag på verkstan som dom skulle demontera frontkonen. Tydligen sitter radar och massor av lull lull bakom. Och vad jag förstod så kostade den skjortan och lite till. Med andra ord en ganska dyr kollision. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2017 8 minuter sedan, skrev janne_h: Såg på serien från flygplatsen i Dubai tror jag det var. Och det var en dag på verkstan som dom skulle demontera frontkonen. Tydligen sitter radar och massor av lull lull bakom. Och vad jag förstod så kostade den skjortan och lite till. Med andra ord en ganska dyr kollision. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Jo det stämmer att väderradarn sitter fronten. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 2 timmar sedan, skrev janne_h: Såg på serien från flygplatsen i Dubai tror jag det var. Och det var en dag på verkstan som dom skulle demontera frontkonen. Tydligen sitter radar och massor av lull lull bakom. Och vad jag förstod så kostade den skjortan och lite till. Med andra ord en ganska dyr kollision. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Det är inte bara en "noskon" utan en radarradom som är väldigt dyr Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 Det är inte bara en "noskon" utan en radarradom som är väldigt dyr Wathever. Men den vart väl troligtvis skadad i detta? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 21 minuter sedan, skrev janne_h: Wathever. Men den vart väl troligtvis skadad i detta? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Är inte det ganska uppenbart när man ser bilderna ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 Är inte det ganska uppenbart när man ser bilderna ? Du säger radardom. Då den sitter bakom så är det väl så troligtvis. För mig som inte vet ett skit om detta är ingenting solklart. Då jag inte har en aning det uppenbara i det hela om hur radarn är monterad. Det enda jag ser är att noskonen är kraftigt intryckt. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 5 minuter sedan, skrev janne_h: Du säger radardom. Då den sitter bakom så är det väl så troligtvis. För mig som inte vet ett skit om detta är ingenting solklart. Då jag inte har en aning det uppenbara i det hela om hur radarn är monterad. Det enda jag ser är att noskonen är kraftigt intryckt. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Radardomen är den del du ser på bilderna som är intryckt Bakom den sitter väderradarns antenn och den kan mycket väl ha klarat sig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev janne_h: Du säger radardom. Då den sitter bakom så är det väl så troligtvis. För mig som inte vet ett skit om detta är ingenting solklart. Då jag inte har en aning det uppenbara i det hela om hur radarn är monterad. Det enda jag ser är att noskonen är kraftigt intryckt. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Radom är bara ett väderskydd för antennen här har du ett helt gäng radomer som jag har servat de sista 5åren, innanför sitter antenn och datautrustningen som kostar de stora pengarna ps. det är en gammal bild, det är ca 15st till idag. Ändrades Oktober 29, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 31, 2017 Dela Inlagd Oktober 31, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 22, 2017 Dela Inlagd November 22, 2017 Häftig flygtur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 22, 2017 Dela Inlagd November 22, 2017 14 minuter sedan, skrev acarls: Häftig flygtur Inget för tunnisar det där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2017 Dela Inlagd November 26, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 1, 2017 Dela Inlagd December 1, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 13, 2017 Dela Inlagd December 13, 2017 Julhälsning från Airbus //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd December 14, 2017 Dela Inlagd December 14, 2017 F7's Julgran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu