audirs2 Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Russki kan då inte göra nått rätt, vertikal landa å starta, ähhhh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2016 (ändrad) Russki kan då inte göra nått rätt, vertikal landa å starta, ähhhh! Engelsmännen och USA har ju Harrier Här är en annan Ändrades Januari 21, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Engelsmännen och USA har ju Harrier Här är en annan Japp, det är ju det alla pratar om, ingen annan kan ju nått! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2016 Här ligger man i lä när det gäller flygnörd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Här ligger man i lä när det gäller flygnörd Synd att inte pratet från Flightcontroll var med! Ja styrspak hade man på 90 talet, många flygningar mellan Stockholm - Helsingfors blev det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Nu skall världens mäktigaste man få ny leksak. Inte direkt helt gratis. En Boeing 747-8 säger man. (Plats för 700 personer....) Nya planet skall vara större, mer kostnadseffektivt och mer miljövänligt. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3279400/New-Air-Force-One-works-fend-heat-seeking-missiles-refuel-mid-air.html http://www.dn.se/ekonomi/boeing-paborjar-nya-presidentplan/ Nuvarande plan Kommande plan The Man himself Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Nu skall världens mäktigaste man få ny leksak. Inte direkt helt gratis. En Boeing 747-8 säger man. (Plats för 700 personer....) Nya planet skall vara större, mer kostnadseffektivt och mer miljövänligt. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3279400/New-Air-Force-One-works-fend-heat-seeking-missiles-refuel-mid-air.html http://www.dn.se/ekonomi/boeing-paborjar-nya-presidentplan/ Nuvarande plan Kommande plan The Man himself Jasså, hans namn syns på trappan i alla fall. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Vad är detta för flight? Trodde det bara var TG960 som flög från BKK till ARN! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2016 Vad är detta för flight? Trodde det bara var TG960 som flög från BKK till ARN! //S Är inte det den som flyger från Phuket men mellanlandar i Bangkok för att tanka. Jävla klantig kapten som inte kan räkna rätt på soppan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 TG962 med anropssignal THA962 är den extra kärra som går torsdagar och lördagar från BKK till ARNhttps://planefinder.net/data/flight/TG962 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2016 TG962 med anropssignal THA962 är den extra kärra som går torsdagar och lördagar från BKK till ARNhttps://planefinder.net/data/flight/TG962Är inte det den som sedan heter TG963 och går direkt till Phuket när det är säsong ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Är inte det den som sedan heter TG963 och går direkt till Phuket när det är säsong ?Stämmer bra det och det är ett riktigt plan gamla goa 747 som jag åker med hem landar 1900 på arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Är inte det den som flyger från Phuket men mellanlandar i Bangkok för att tanka.Jävla klantig kapten som inte kan räkna rätt på soppan [emoji6]Det är ju det de gjort, de kommer nog inte på halvägs att det inte räcker pga några omflygna oväder.....Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Det är ju det de gjort, de kommer nog inte på halvägs att det inte räcker pga några omflygna oväder..... Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Banan på Phuket är för kort för att kunna starta med ett fulltankat stort plan med bränsle nog för att flyga direkt till SverigeDärför måste dom starta med avsevärt mindre bränsle, landa i Bangkok och fylla på fullt för resten av resan hit Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Banan på Phuket är för kort för att kunna starta med ett fulltankat stort plan med bränsle nog för att flyga direkt till SverigeDärför måste dom starta med avsevärt mindre bränsle, landa i Bangkok och fylla på fullt för resten av resan hit Knappast någon nyhet..... Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Banan på Phuket är för kort för att kunna starta med ett fulltankat stort plan med bränsle nog för att flyga direkt till SverigeDärför måste dom starta med avsevärt mindre bränsle, landa i Bangkok och fylla på fullt för resten av resan hitTror inte att det är samma plan många phuket resenärer åker andra dagar hem än just dom 2 avgångar som är extra från bkk ,jag åker med dagavgången hem tex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Visserligen är jag ett Viggenfan av högsta grad men Gripen är bra mycket vassare...... Gillar denna videon för den visar påfrestningarna som en stridspilot utsätts för....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Tror inte att det är samma plan många phuket resenärer åker andra dagar hem än just dom 2 avgångar som är extra från bkk ,jag åker med dagavgången hem tex Jaha, då var det slut på friden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Nu skall världens mäktigaste man få ny leksak. Inte direkt helt gratis.En Boeing 747-8 säger man. (Plats för 700 personer....) Nya planet skall vara större, mer kostnadseffektivt och mer miljövänligt. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3279400/New-Air-Force-One-works-fend-heat-seeking-missiles-refuel-mid-air.html http://www.dn.se/ekonomi/boeing-paborjar-nya-presidentplan/ Nuvarande plan Kommande plan The Man himself Han borde satsa på en Airbus. Oklart om Obama själv hinner flyga med den nya leksaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Han borde satsa på en Airbus.Oklart om Obama själv hinner flyga med den nya leksaken. En amerikansk president i en Citroen mja? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 En amerikansk president i en Citroen mja?Sitter ju delar från Saab i den där kärran! Asså luftbussen! Man får bara hoppas inte engelsmännen (Luckas) har gjort elsystemet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Sitter ju delar från Saab i den där kärran! Asså luftbussen! Man får bara hoppas inte engelsmännen (Luckas) har gjort elsystemet! Hm, kanske Obama åker SAAB redan? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Hm, kanske Obama åker SAAB redan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Februari 3, 2016 Dela Inlagd Februari 3, 2016 Jag har flugit i en sån här Blackhawk UH-60M, trevligt var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2016 Dela Inlagd Mars 8, 2016 On 2016-01-31 at 12:32, skrev Tallviking: Banan på Phuket är för kort för att kunna starta med ett fulltankat stort plan med bränsle nog för att flyga direkt till Sverige Därför måste dom starta med avsevärt mindre bränsle, landa i Bangkok och fylla på fullt för resten av resan hit Fast många andra flygbolag klarar ju det. Sanningen är den att de stannar i Bkk för att ta ombord cargo och fyller upp överblivna platser med hemlängtande sexturister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu