Jump to content
IGNORERAD

Ta ett avbrott från Thailand och lyssna på mitt band!

bobbo

Recommended Posts

Tjenare kära forumiter, om ni har lite tid över skulle jag verkligen upskatta om ni tog er tid att lysna på mitt band!

Klicka på denna länk för att hitta första låten, sedan klickar ni bara på Sorbetshell för att hitta de resterande låtarna om ni nu gillade den första!

Kram!

Dela på andra sajter

Hej, riktigt bra tycker jag. Bra sångare, välspelat men kanske inte direkt originellt. Låter som " alla " andra.

Idag gäller det att sticka ut, vara eller låta speciellt eller annorlunda. Visst med bra kontakter, hårt arbete och tur

kan man komma långt men det är många som är med och slåss om kontrakten med storbolagen.

Jag tycker att ni skall ge bandet en chans. Satsa på att spela så mycket som möjligt och visa upp er för det låter riktigt

bra. Är ni dessutom snygga så har ni större chans att lyckas.

Kör hårt!

PS Jag har jobbat med många internationella artister under 20 års tid så jag påstår att jag har koll!

Dela på andra sajter

Inte min typ av musik men viist fasen hör jag att det låter helt ok :drinks:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Tjenare Burken o bond1!

@Burken, tackar för att du lyssnade, detta är inget speciellt seriöst projekt och ligger nu på is då jag studerar i Bangkok medans de andra är hemma och håller på med annat men visst fan är vi snygga! =)

Jag håller med dig i allt du säger men tycker också att det är tragiskt att musikindustrin är så pass utséendefixerad idag, nu är vi alla i tjugoårsåldern så att det skulle nog inte vara ett sånt stort problem men det finns många äldre som aldrig riktigt får en chans då de ser för "gamla" ut, trots att musiken är kanon.

@bond1, tackar!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...