Jump to content
IGNORERAD

Speedway gp

phitsanulok

Recommended Posts

Just det, GP-tävling o prag ikväll och nu är jag jävligt säker på tiden.

Blir det ingen svensk så hoppas jag att Greg Hancock står överst, vem tror ni?

mvh walle

Dela på andra sajter

Guest wille

1. Visste inte att Speedway fortfarande fanns kvar

2. Visste inte att det fanns nagon utanfor Varmland som faktiskt brydde sig

3. Visste inte heller att speedway-forare anvander sig av porrfilmsnamn som pseudonymer under tavling.

;)

Dela på andra sajter

willelille, om du inte har något intresse av speedway kan du ju helt enkelt skita i att skriva i tråden.

walle

Dela på andra sajter

1. Visste inte att Speedway fortfarande fanns kvar

2. Visste inte att det fanns nagon utanfor Varmland som faktiskt brydde sig

3. Visste inte heller att speedway-forare anvander sig av porrfilmsnamn som pseudonymer under tavling.

;)

1. Visste inte att Wille var så okunnig i motorsportens värld.

2. Visste inte att Wille var så fördomsfull mot detta trevliga och gemytliga släkte som benämns som värmlänningar.

3. Visste inte att Wille var så bevandrad bland porrfilmsaktörers pseudonymer.

;)

Dela på andra sajter

Ps, har tyvärr inte sett så många porrfilmer att jag lägger skådisarnas namn på minnet, bättre att porra själv och titta på speedway, men smaken är ju som bekant delad.

walle

Dela på andra sajter

Jag ska se Speedwayen, missar aldrig Speedway på TV och intresset är stort eftersom byhålan jag kommer från är hemvist för de 2 senaste årens svenska mästare.

Har dock lite svårt för att hålla på Jonsson, Lindgern eller Zorro, Tycker det saknas lite jävlaranamma hos alla tre.

Gillar Nicki Pedersen, och håller på honom. Hancock är ju också en kille som man alltid vill väl, kör bra som fan, o e alltid på gott humör. Skulle dock va kul för svensk Speedway om någon av de tre svenskarna kan prestera ikväll.

Dela på andra sajter

ja han är dessutom boende i sth, har jag för mig, nästan halvsvensk.

mvh walle

Dela på andra sajter

ja han är dessutom boende i sth, har jag för mig, nästan halvsvensk.

mvh walle

Vet inte vart han bor i Sverige , det enda jag vet är att han är gift och har barn med en svenska . Han pratar även svenska .

Dela på andra sajter

Tror han bor i stockholm.

mvh walle.

Tips till wille , slå på tv24 och titta.

Dela på andra sajter

Jaha, blev Gollob som drog längsta strået, nog fan den man gillaar minst i hela GP-serien och även i Elitserien.

Ligger han sist slår han ofta bara av o stannar. En gång var han tjurig som fan, bara stannade, lät cykeln stå mitt på banan så dom fick bryta loppet. Då var han inte direkt poppis... men men..

Synd att han orsakade så Jonsson gick omkull i semin annars hade det mycket väl kunnart va en svensk i topp ikväll. Kul att Nicki P tog en pallplats i alla fall, och framför allt att Zorro fick köra en final :)

Dela på andra sajter

ja Gollob är en konstig prick, måste erkänna att jag gick ut på lokal igårkväll och missade finalen, hela lokalen tittade på fjollboll och ja vågade inte byta kanal.

mvh walle

Dela på andra sajter

Tror han bor i stockholm.

mvh walle.

Tips till wille , slå på tv24 och titta.

Han bor väl kvar i närheten av Hallstavik ena halvåret och under vintern flyttar familjen till California.

Min Thailänska fru älskar Speedway. Missar aldrig en GP eller en Elitserie match i Canal+. Och det är inte jag som påverkat henne för jag tycker att det går mest runt, runt. whistle.gif

Igår satt hon och skrek dommarjävel och jag hatar Gollob. diablo.gif

Jag var tvungen att ta med henne till Hallstavik efter mycket tjat och måste säga att det är power när åkarna kommer in och gasar på, innan och under raceet

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...