Enis Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Tackar för bilderna Buzzen, förstår att du har svårt att hinna med så jag lägger ut dem åt dig Här kommer alla twitterfeeds in Fönstret mot MaiPenRai Buzzens fru fick vara innne i affären själv. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 555555 den va bra Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 När man ser alla tomflaskor så förstår man ju ochså på vilket sätt buzzen försörjer sig när han befinner sig i Thailand. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Är detta Buzzen med fru? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 För all del enis, men du kunde väl ha valt bilderna jag tog efter att jag städat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Wwax, Det där är gamla bilder. Jag är mycket snyggare nuförtiden. När man ser alla tomflaskor så förstår man ju ochså på vilket sätt buzzen försörjer sig när han befinner sig i Thailand. BTT Är det pant på flaskor i Thailand? Jag har ju sparat dem till dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 5555 Fan du har skön humor Enis... Hur gick det förresten vid banken idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Är detta Buzzen med fru? Trodde det där var BTT med en ryska.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Trodde det där var BTT med en ryska.. 55555 Du kan nog ha rätt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Det finns ju fler än BTT som har snorbromsare, så jag är inte säker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.