tee rak Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Visst blir det enklare för många utav oss om ambassaden kan åka närmare oss? För några år sedan åkte vi till Sundsvall för att förnya ett pass. Året innan (tror jag det var) så fanns de i Östersund/Frösön. Kontaktade ambassaden nyligen för att kolla upp om de tänkt åka norrut igen, men dessvärre hade de inte bestämt någonting. De bad mig bara hålla utkik. Vad tror ni om att i samlad trupp, eller var och en, brevledes kontaktar ambassaden för att visa att vi vill att de kommer? Jag samlar mer än gärna in namn och bostadsort till en vädjan till ambassaden (eller vad man ska kalla det). Vi har nått bra långt in på året, så på höstkanten vore en lämplig tid, eller nästa vår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 20, 2010 Dela Inlagd Maj 20, 2010 Låter som en bra ide //Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 30, 2010 Dela Inlagd Juli 30, 2010 Uppdatering Verkar som om Thai Ambassaden är på väg till Sundsvall nästa Helg 6-7/8 2010 //Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.