honken Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Behöver lite hjälp att hitta denna artist på tex ethaicd.com då databaserna ej finner denna artist, så får själv lägga in infon om låtar och allt sånt. Men har lite svårt att översätta artistens namn just nu Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 tja! Han heter typ caiyo tanavad inte så lätt att översätta men typ rätt, ha de FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2010 Tackar. Får dock ingen träff på namnet på google eller på ethaicd. SÅ jakten fortsätter innan den lägga in i mp3 arkivet. Men om någon kanske kan skriva namnet på thai, så kan jag testa söka på det. Får inte till det med bokstäverna heller Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 Jag tycker Fantasys transkribering funkar bra. Men The Royal Thai bla bla bla - som motsvarar Svenska akademin har gett ut rekommendationer om transkriberingen - som jag inte alltid håller med. Enligt de ska det vara: Chaiyo Thanawat Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Maj 11, 2010 Dela Inlagd Maj 11, 2010 HOJ Prova med typ chaiyo frugan är säker på snubben men är inte hundra på hur hon ska stava. lycka till FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2010 Nu fick ni till det http://ethaicd.com/show.php?pid=52185 där fanns den med hjälp av era beskrivningar. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Maj 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2010 Och nu är Gracenote CDDB uppdaterad med infon också Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.