Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Banna mig gärna för att jag tar upp detta men det här är ju en ren j'vla käftsmäll till alla som vill jobba och göra rätt för sig Fy fan för att vara arbetare och skattebetalare HÖJD SKATT FÖR ALLA SOM ARBETAR. Nu f[r det fan vara nog.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article7057651.ab Ps. Jag vet att jag bryter mot de nya forumreglerna men... What the fuck.. F[r v'l ta ett par veckor p[ avbytarb'nken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 forumreglerna är inte nya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Kanske inte nya men krafttagen nmot svensk poliktik 'r ju ny.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Banna mig gärna för att jag tar upp detta men det här är ju en ren j'vla käftsmäll till alla som vill jobba och göra rätt för sig Fy fan för att vara arbetare och skattebetalare HÖJD SKATT FÖR ALLA SOM ARBETAR. Nu f[r det fan vara nog.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article7057651.ab Ps. Jag vet att jag bryter mot de nya forumreglerna men... What the fuck.. F[r v'l ta ett par veckor p[ avbytarb'nken LOL 100-150 kronor i månaden sänker din ekonomi? I gengäld sänks fackavgiften så summa sumarum är noll. Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 (ändrad) LOL 100-150 kronor i månaden sänker din ekonomi? I gengäld sänks fackavgiften så summa sumarum är noll. Beror v'l p[ hur mycket man jobbar och tj'nar.. N[gon som kan tala om f;r mig vilken knapp jag ska trycka p[ f;r att f[ tillbaka normala tecknen_ lost in somewhere.. Ändrades Maj 2, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Knasen gött Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Beror v'l p[ hur mycket man jobbar och tj'nar.. N[gon som kan tala om f;r mig vilken knapp jag ska trycka p[ f;r att f[ tillbaka normala tecknen_ lost in somwhere.. Hahaha har du pillat med musen Knasen?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja du Odin.. vete fan vad jag pillat p[ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MaiThai Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Har sagt det förr! Rösta blankt så att dom begriper att dom inte duger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 LOL 100-150 kronor i månaden sänker din ekonomi? I gengäld sänks fackavgiften så summa sumarum är noll. Sen har vi ju allting som alliansen har finansierat sina skattes'nknigar p[.. Tex jag som snusar.. Kommer tobaksskatten hamna p[ den samma som innan alliansen reformer_.. Bilf;rs'kringarna mm.. Tror nog att Mona Och Lars 'r glada ;ver de obekv'ma beslut alliansen tagit och har inga intentioner att s'nka inkomster till statskassan.. Nu har jag varken inst'llningar om r'ttstavning eller r'tt teckenformat.. Men jag hoppas att mii budskap framg[r.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Prova tangenten under Esc, längst upp till vänster. Annars har du väl en ruta vid klockan där det nu står EN klicka där och välj Svenska istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Nu funkar det igen.. Tack chefen! åäö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 bra jobbat knasen, det var faan så svårt att läsa inläggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Sorry, nu ska jag ut och parta på Soi Diana... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ta hand om dej kompis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 LOL 100-150 kronor i månaden sänker din ekonomi? I gengäld sänks fackavgiften så summa sumarum är noll. Skiter blankt i om de sänker fackavgifterna. Ge fan i å höja skatterna så är jag nöjd! "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Jag har ett svagt minne om att vi var överens om att skippa svenskt politikersnack på detta forum till efter valet. Det var trevligt så länge det varade. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja det är väl bara att Pm:a P3 eller nån annan blåblodig å be honom låsa tråden... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 LOL 100-150 kronor i månaden sänker din ekonomi? I gengäld sänks fackavgiften så summa sumarum är noll. Det kommer flera skattehöjningar. Dethär är bara början. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja det är väl bara att Pm:a P3 eller nån annan blåblodig å be honom låsa tråden... Eller så kan man trycka på trycka på triangeln och skicka en anmälan. Hoppas Knasen får en trevlig kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts