Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Universum är ett ställe i göteborg som är ett bra utbildning ställe för barn (7-15) var där med Joel 4 år lite för tidigt (han tog inte åt sig infon) Men skollorna har detta ställe som utflyktsmål nåväl ni kan googla på stället om intresse finns det är inte bara Liseberg i gbg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2010 Tar några pics till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acmed00x Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Är det öppet dagligen nu eller bara på helgerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Det är kul för vuxna pojkar också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2010 Det handlar om ja ni får googla vinet börjar verka 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Tror det heter Universeum, men sak samma. Tog med frugan dit, hon tyckte det var valdigt kul. Inte bara for barn, det ar helt sakert! Ett absolut maste, for de som har tid/mojlighet. Kombineras garna med ett besok pa Liseberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2010 Tror det heter Universeum, men sak samma. Tog med frugan dit, hon tyckte det var valdigt kul. Inte bara for barn, det ar helt sakert! Ett absolut maste, for de som har tid/mojlighet. Kombineras garna med ett besok pa Liseberg. det stämmer nog med namnet slarvar för det mesta med stavningen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 det stämmer nog med namnet slarvar för det mesta med stavningen Ingen fara, jag ar ingen skolfroken! Men + for fina bilder far du iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Håller med ! ett måste om man inte varit där förr gamla som unga har en mycket trevlig stund där Jag som är en fd yrkesförare blev så lycklig när jag hittade en äkta lastbilhytt från Volvo med ljud å allt där jag satt i timmar i ett nostalgirus Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja det rummet var roligast enl Joel speciellt polisbilen var spännande När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.