Jump to content
IGNORERAD

vädret i pattaya


Beckis

Recommended Posts

Hej, brukar åka till Pattaya i februari men tänkte åka i september denna gång, nån som har nån koll på hur vädret brukar vara då,en kompis sa att det regnade ovanligt mycket då, stämmer det?

mvh Beckis

Beckis

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit två olika år i september månad och jag måste säga att vädret har varit helt ok. Lite mer regn än vintermånaderna men helt ok. Nu är jag väl inte direkt någon strand liggare bör väl tilläggas. Vad jag har hört så är just pattis ett av de ställen som har stabilast väder. Risken finns ju dock att det kan regna en hel del om du har otur.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit två olika år i september månad och jag måste säga att vädret har varit helt ok. Lite mer regn än vintermånaderna men helt ok. Nu är jag väl inte direkt någon strand liggare bör väl tilläggas. Vad jag har hört så är just pattis ett av de ställen som har stabilast väder. Risken finns ju dock att det kan regna en hel del om du har otur.

Ok,jag vet ju att det kan regna ibland annars när jag varit där men då har det rört sig om 20 min eller nån timmes regn eller nåt, om det regnar så kanske det inte är några längre perioder kanske, får hoppas på det bästa, tackar Mankan i alla fall :drinks:

Beckis

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är nåt ställe det regnar alldeles för lite i just nu så är det väl Pattaya. Kom en skvätt idag. Behövs så Mkt mer. September: Lagom dos för er soldyrkare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...