Jump to content
IGNORERAD

vem är mest bildad

Avregistrerad clion

har jag glömt nån  

88 röster

1. 1. vem verkar mest billdad

• joints
      5
    • wille
      5
    • siam nilsson
      17
    • no buzz
      2
    • vaxet
      4
    • ban 99 arne
      34
    • btt
      16
    • silom
      5

Recommended Posts

Avregistrerad clion

såg i nån tråd att någon tyckte att vissa inte är billdade

så gör er omröstnig :whistle::rtfm::rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

7

• Tommy

3

• Enis

2

• andrejsdenruskige

2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Toprunner

Om man tittar på stavningen hittills i tråden röstar jag hellre på MINST bildade :whistle:

Dela på andra sajter

Måste absolut bli BTT. Ingen på detta forum tycks ha spenderat lika många år i "Lilla Noi's Skola" som BTT. ;)

Dela på andra sajter

conservator

Tycker ju definitivt att herr somtam efter sina beräkningar bör vara en kandidat i denna undersökning!

Dela på andra sajter

Jag hatar hans attityd men tvekar inte en sekund på var min röst ligger...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Det verkar som du vill ha en gissnings tävling, avser du vem av dem som är mest utbildad i betydelsen längst skolutbildning eller menar du vem som är mest bildad vilket ej är det samma som mest utbildning!

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Dela på andra sajter

loy kratong

Låter mest som varbildning att välja mellan dessa alternativ. Ofta kommer det något "sjukt" ur dessa personer!Untitled-1.gif

Inbildade Bobocrazy.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

Avbildad och utbildad, eller avgudad och inbillsk...eller? :crazy:

Varför inte utbildad och inbillsk. :huh: eller inbillad utbildning, eller,,,näääää :drinks:

Streetsmart, de e grejer de... :dance1:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja arne leder tät följd av en flämtande siam nilsson :whistle:

å ja som trodde joint skulle vinna :crazy:

bildad va det inte utbildad :rtfm:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Blev väldigt förvånad när jag lagt min röst och såg resultatet!

De flesta andra som röstat är inte kloka :ironi:

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blev väldigt förvånad när jag lagt min röst och såg resultatet!

De flesta andra som röstat är inte kloka :ironi:

MVH Tommy

det var vist från nåt av dina inlägg som tanken med tråden kom upp 555555 :ironi:

Dela på andra sajter

Mycket har jag sett i trådväg, men denna..

Känner ju mig själv och har dessutom träffat de flesta andra på denna lista, tro mig..ingen borde vinna! :fie:

Men rösta gärna på mig, jag blev alltid vald sist i gympan på skolan, så jag behöver mycket upprättelse för alla dessa år av förnedring. :(

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Konstigt att inte arne kommer med nån kommentar det gör han ju i alla andra trådar buskablyg eller stolt som en flentupp :whistle:

Dela på andra sajter

det var vist från nåt av dina inlägg som tanken med tråden kom upp 555555 :ironi:

Menade du "vist" eller "visst", för visst skriver jag nåt vist ibland? :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

visst

språkgeniet :dance::dance:

Dela på andra sajter

Har ett förslag till en slogan för moderatorerna på MPR, Som kan anslås på dörren till deras mötesrum:

"Här fattas visa beslut"

Bara så att alla förstår!

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det som jag funderar på är ju all pajkastning i speciellt songkrantråden.Där en del tycker åå va dum du är.är du knäpp

mm mm.det var väll där som tanken kom upp.vilken kan komma med inlägg som alla (nästan) tycker är bra formulerat

för det spelar nog ingen roll om nisse tycker det är bra så är det olle som tycker det är skit.

sen att arne leder är ju om man tänker till lite jäkligt finurliga kommentarer han kommer med.men vi e ju olika så

ta det för va det e vaxet

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hade jag varit med i omröstningen så hade jag värvat billig röstkraft från obygden och gått segrande ur striden.

Jag är varken speciellt bildad eller utbildad. MEN jag hade kunnat använda omröstningen i CV'n

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...