Jump to content
IGNORERAD

AirAsia är anus


Guest Flores

Recommended Posts

Guest Flores

Lugn. Sannolikheten för att en polis bryr sig om detta är minimal. Senaste dagarna har det varit flera halkolyckor här i Sthlm på mornarna p.g.a att det frusit på under natten så du kan ju ha dom p.g.a dessa händelser ! :whistle:

¨

Tack!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baabar

    6

  • Tallviking

    3

  • Baa

    2

  • audirs2

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Flores

Flög dom på "Svärje" osså? Vad är det för färg på kattfan?;)

¨

Helsingfors, och på "kattfan" så svarar Frasse med sin 14-åriga mun RÖD/Orange

Link to comment
Dela på andra sajter

Flyger en hel del har runtomkring min bas i sodra Thailand. Har flugit med AirAsia 10-15ggr, och varje gang tanker jag; 'Aldrig igen!!'.

Men likforbannat hamnar jag hos samma bolag allt for javla ofta, och det ar for att de erbjuder de basta priserna, sa lange man bokar en stund i forvag (och reser utan incheckat bagage). Bokar man kort tid innan avresa, har jag markt att de shockhojer priserna. De drar sig inte for att tjana ett par extra slantar.

En gang sa hade jag bokat Krabi-Kuala Lumpur.. Jag dok upp 56 minuter fore avgang, med bara handbagage, men fick anda inte checka in, och blev nekad aterbetalning. De sa att de stangde incheckning 1 timma fore avgang (trots att det star 45 minuter overallt), och sum-nam-na for att jag inte kom tidigare..

Och nar man val ar pa G, service inflight finns ju inte, om man inte koper ett paket snabbnudlar, och allt bara stinker budget. Hellre betala 10-20% mer och flyga Thai, nar det ar tillgangligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

¨

Helsingfors, och på "kattfan" så svarar Frasse med sin 14-åriga mun RÖD/Orange

Ok, min Tussen hälsar, 4 olika färger!:)

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

loy kratong

Min thailändska "fru" hälsar att hon har minst 5 färger i håret.Untitled-1.gif

Mvh gråbeige Bobodrinks.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

gäääääääääääääässsssssssssssssppppppppp

Hoppas Hasse G klarar flygtrippen nu o landar säkert...

Hmmm ...när drar han tebax???

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har flugit med Air Asia ett antal gånger mellan BKK - Udon Thani, BKK - Phuket och nu senast Udon Thani - Phuket och jag har faktiskt inget att klaga på.

Var lite försenat i somras från BKK till Udon Thani.

Jag väljer absolut Air Aisia igen bara priset är rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

I mars 2010 flög jag BKK till krabi. Beställde en vecka innan och då var Thai billigast på en tur o retur på dom datum jag kunde åka.

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig mer Air Asia! Bokade en flight från Chiangrai till Bkk för två år sen, avgången inställd och framflyttad till en senare kvällstid.

Hade en bokad tid i Bkk så jag kunde ej vänta på nästa flight. Fick en plats på Thais avgång och kom iväg i tid till mitt möte. Frågade i Air Asias disk om refound innan jag bokade om till Thai, men dem återbetalade ej biljetten utan menade att jag skulle begära pengar av resebyrån jag köpt biljetten av. Gissa hur det gick? Mailade AirAsia och fick ej några pengar back... blir Thai i fortsättningen oavsett pris. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...