Jump to content
IGNORERAD

Tandläkare


mrpakchong

Recommended Posts

Tack,

har du någon erfarenhet  ;D från stället ?

//Pak

Google Earth

14°42'37.33"N

101°27'21.52"E

Link to comment
Dela på andra sajter

Fräscht och modernt sjukhus.

Vettiga priser betalade ca 1000 baht för en rensning av tandsten och vanlig undersökning.

Inga långa väntetider och ett mycket professionelt bemötande.

Helt klart bättre än någon tandläkare jag besökt i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar du dej ut på landet så sjunker priserna markant.

Jag och frugan var hos käftis i Sawankalouk -07, engelsktalande tandläkare i 35-årsåldern. Jag fick en helgenomgång med rensning och någon mindre lagning, tanten lagade ett par hål. 300TB för henne och med mycket ursäkter om "Farang, turist, inte skriven här" osv. drog han till med 400TB för mej. Jag var tillbaka i våras och fick en brygga med en hel del guld i över två tänder. Tre besök, 7000TB. Igen en massa beklaganden om höga guldpriser etc, men jag lyckades hålla masken. Hade väl kostat det tiodubbla i Sverige.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Matte,

Bra pris du fick... betalade THB 15000 för en guldbrygga i Chiang Mai juli 2007. Men är ändå mycket nöjd med resultatet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag skulle kunna rekomendera  http://www.bangkokdental.com/.

Finns 2 saker att tänka på då du besöker detta ställe beställ tid innan annars är risken att du inte får en tid.

Var beredd på att priserna inte är de bästa men servicen är underbar likaså deras engelska .

Som tur är så ligger priserna ungefär på 10-15 % av vad det kostar här hemma .

Om man vill ha alltför billigt så blir det ju sämre .Riktigt billigt är det ex i Drat men men som sagt allt har sitt pris. :surprised::surprised:

// Mile

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...