Jump to content
IGNORERAD

Min goa fru är här på ut


huldis

Recommended Posts

Hej på er allihopa är tillbaka i sverige efter 2 veckor i los Phuket.Det var varmt den här gången vill jag lov phuket har inte haft så varmt på34 år.Jag fick flyga ensam hem med fritidsresor Aum åkte phuket-bkk-bahrain-frankfurt-göteborg,lång rsea för henne men hon klarade av det.Jag mötte upp henne på säve flygplats i går kväll.Som ni kanske vet är det långt mellan Frankfurt international airport- frankfurt Hahn 1 timme 45 min med buss.I dag ska vi till skattemynd,mm lite att stå i men kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej på er allihopa är tillbaka i sverige efter 2 veckor i los Phuket.Det var varmt den här gången vill jag lov phuket har inte haft så varmt på34 år.Jag fick flyga ensam hem med fritidsresor Aum åkte phuket-bkk-bahrain-frankfurt-göteborg,lång rsea för henne men hon klarade av det.Jag mötte upp henne på säve flygplats i går kväll.Som ni kanske vet är det långt mellan Frankfurt international airport- frankfurt Hahn 1 timme 45 min med buss.I dag ska vi till skattemynd,mm lite att stå i men kul.

Hej

Låter som en tuff resa för din fru, lycka till båda två nu med UT.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej huldis,

Verkar varit en något komplicerad resa för frugan, men härligt att hon klarade det!

Önskar er lycka till med vistelsen i Sverige!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...