Jump to content
IGNORERAD

hjärtsjuk?


zimmerman

Recommended Posts

Hej!

Behöver lite hjälp. Vi fick telefonsamtal från Thailand idag. Fruns dotter har blivit sjuk. Någonting med hjärtat har jag förstått (โรค หัวใจเปิด). Går tydligen att medicinera så hon slipper operation. Men min fråga är om någon vet vad som fattas henne? Frugan verkar vara lugn och sansad iallafalll. Men hjärtat...det är ju alltid allvarligt.

mvh Zimmerman

Link to comment
Dela på andra sajter

Disease of the cardiovascular system - Heart valves / โรคลิ้นหัวใจ   

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej!

Behöver lite hjälp. Vi fick telefonsamtal från Thailand idag. Fruns dotter har blivit sjuk. Någonting med hjärtat har jag förstått (โรค หัวใจเปิด). Går tydligen att medicinera så hon slipper operation. Men min fråga är om någon vet vad som fattas henne? Frugan verkar vara lugn och sansad iallafalll. Men hjärtat...det är ju alltid allvarligt.

mvh Zimmerman

Hej Zimmerman

(โรค หัวใจเปิด) som du skrev står bara - sjukdom/åkomma hjärta öppet

Det kan vara något ord som missas där.

---

Om jag gissar vidare från Lung Kings svar blir det klaffel.

---

Det bästa är nog att du fråga frugan exakt vad det heter och vad det handlar om.

Det brukar kännas bättre att veta exakt vad det är.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas inte det är nåt allvarligt, men är frugan lugn och sansad så är det får vi hoppas nåt i den mildare graden som går att ordna med medicinering...

Men jag förstår din oro.

Link to comment
Dela på andra sajter

En polares dotter föddes med "klaff fel" hon opererades efter några år & är nu stora damen (17) & frisk som en nötkärna!  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...