Jump to content
IGNORERAD

Ännu en intressant artikel om Dr T.


andersbangkok

Recommended Posts

andersbangkok

Som motpol till några individer här på MPR; kan det vara värt att läsa detta inlägg.

http://www.antithaksin.com/BlankForm.php?Aid=0801019

Jag är övertygad att pengar gjorde att doktorn fick ett diplomatiskt pass.

Vad tror ni?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Som motpol till några individer här på MPR; kan det vara värt att läsa detta inlägg.

http://www.antithaksin.com/BlankForm.php?Aid=0801019

Jag är övertygad att pengar gjorde att doktorn fick ett diplomatiskt pass.

Vad tror ni?

Hej

Grattis Thaksin hoppas du kan gäcka "militärjuntan" i Bangkok ett tag till, det är alltid roligt när "eliten" inte får som dom vill.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Grattis Thaksin hoppas du kan gäcka "militärjuntan" i Bangkok ett tag till, det är alltid roligt när "eliten" inte får som dom vill.

Mvh Isan Lover

Förra veckan höll de röda stollarna till i våra kvarter, inget bråk men lite jöbbigt i trafiken.

Såg bland annat en ny Merca cabbe med 2 män i som viftade med röda flaggor, undrar hur de stackars fattiglapparna fått tag på den bilen, för några röda "elitister" finns väl inte?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Isan tänk om du kunde lägga all den energin på något som du kunde förändra, sossar har alltid haft svårt för att hantera andras framgång.Istället för att bara sitta och vara avundsjuk kunde du faktiskt vara med och påverka, men det är inte lätt ifrån ett risfält någonstans i Isan. Du påminner mig om den där raden äldre gubbar som man ser vid alla idrottsevenemang,de vet bäst kan mest har alla varit världsmästare på läktaren vid otaliga mästerskap men i ärlighetens namn har de inte åstadkommit något över huvudtaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Changen

Lägga energi på något du kan förändra säger du?

Det gör jag nog tycker jag, jag brukar förändra omvärlden lite var jag än befinner mig, är väl lite av en arbetsnarkoman och det brukar smitta omgivningen lite.

Och jag har gott om energi till både det ena och andra, och gillar att känna mig nöjd och trött när jag kryper till kojs.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Isan tänk om du kunde lägga all den energin på något som du kunde förändra, sossar har alltid haft svårt för att hantera andras framgång.Istället för att bara sitta och vara avundsjuk kunde du faktiskt vara med och påverka, men det är inte lätt ifrån ett risfält någonstans i Isan. Du påminner mig om den där raden äldre gubbar som man ser vid alla idrottsevenemang,de vet bäst kan mest har alla varit världsmästare på läktaren vid otaliga mästerskap men i ärlighetens namn har de inte åstadkommit något över huvudtaget.

Tror inte du känner IL eftersom du skriver så, Snarare brukar detta vara ett angreppssätt från såna som sitter på läktaren och som inte åstadkommit något i sitt liv.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ambassador on Special Mission

Fin titel han har fått

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

IL,det smittan är jag vaccinerad mot.Inte många som kan få mig att göra nåt :drinks: (min fru kanske)Mvh Måne som beundrar :whistle: världsomvändaren IL :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Doktorn har i alla fall valt en likasinnad; Här är lite om Daniel Ortega (Obamas ord..) "In his inaugural address, President Obama uttered some words that appeared to be directed specifically toward Nicaragua. Obama said, 'To those who cling to power through corruption and deceit and the silencing of dissent, know that you are on the wrong side of history; but that we will extend a hand if you are willing to unclench your fist.' The government of Daniel Ortega is one of those which cling to power through corruption and deceit."

Mer att läsa om doktorns kompis på: http://worldmeets.us/laprensani000007.shtml

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...