Thaitobbe Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Här går du när du är hungrig, jordnära svensk atmosfär, svensk regi, otroligt vänliga människor inklusive en farang (västlänning) mycket god mad, ligger gatan innan bahaus när du kommer från Mc Dounalds Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 31, 2008 Dela Inlagd Juli 31, 2008 ."två kokt i papper"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 otroligt vänliga människor inklusive en farang (västlänning) ? Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Jag fattar inte hur Ippesoda får härja fritt, kan man lita på honom, e hans tandläkare på soi 55 nånting att ha. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaitobbe Inlagd Augusti 13, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Quote Jag fattar inte hur Ippesoda får härja fritt, kan man lita på honom, e hans tandläkare på soi 55 nånting att ha. tjena mannen,japp denna tandläkare kan rekommenderas,kap! Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Quote Här går du när du är hungrig, jordnära svensk atmosfär, svensk regi, otroligt vänliga människor inklusive en farang (västlänning) mycket god mad, ligger gatan innan bahaus när du kommer från Mc Dounalds Är det Tollas ställe eller? Såg att han var med i videon i alla fall men man såg ju inte så mycket av själva stället så är inte säker på om det var hans ställe. Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Quote tjena mannen,japp denna tandläkare kan rekommenderas,kap! Ok, åker ner om 3 veckor kanske testar henne, tandläkaren alltså Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaitobbe Inlagd Augusti 14, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Quote Är det Tollas ställe eller? Såg att han var med i videon i alla fall men man såg ju inte så mycket av själva stället så är inte säker på om det var hans ställe. Mvh Swippe Hej,Swippe, jepp det är hos Tolla en bild därifrån CIMG8881.JPG CIMG8881.JPG Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Quote Hej,Swippe, jepp det är hos Tolla en bild därifrån Aha, ja då har jag varit där men jag har bara testat korven och Sang Somen så jag kan bara gå i god för dessa, men övrigt är säkert bra det med! Och Tolla är ju alltid trevlig att tjöta me´. Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.