Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Nu när vi är 3mån in på året kan lite självrannsakan vara på sin plats. De gäller nyårslöftena. Hur ser facit ut? Blev det fiasko igen? Har själv misslyckats många gånger med det jag lovat. I år sa jag att jag skulle hålla vikten. Gick ner 18kg från April till jag åkte 13febr. Det blev en uppgång med 4,5kg i Thailand under 4v. Troligen pga att jag åt mkt ris och en del glass. 2kg är borta efter hemkomsten så de e ingen fara. Resten e borta snart. (viljan finns) Jag har svårt att motionera i värmen där nere å de är ju semester. Så hur ser de ut för er? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 (ändrad) För jävligt, dricker fortfarande tre flaskor jack i veckan o röker tre paket lm röd om dagen plus drar en dosa general om dagen. inte bra alls.... Ändrades Mars 27, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Det går bra - 8 kg sedan nyår..men än är det en bit kvar till mål /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Det går bra - 8 kg sedan nyår..men än är det en bit kvar till mål /Enis vikti petter .. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 vikti petter .. Har man mycket att ta av så går det lätt. bara lite mindre på tallriken så löser det sig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Aha Enis,oss tänker du inte på.Lägger ut den ena efter den andra bilden på läckra maträtter så att smaklökarna exploderar Kylskåpet har numera saloondörrar och det är ditt fel Men eftersom plånboken är smal så går det inte att ersätta dina delikata rätter med sibyllas extraerbjudanden Men löftena sprack redan på MPR-träffen i Örebro(rökningen)nu är en ny attack inplanerad till i Maj,men den spricker nog när det blir varmt och öl Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Gick upp 3 kg i jan under semestern. Det är ett helvete att få bort.Kämpar som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Gick upp 3 kg i jan under semestern. Det är ett helvete att få bort.Kämpar som fan. klipp dej lite bara o raka könshåren .. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Det går bra - 8 kg sedan nyår..men än är det en bit kvar till mål /Enis 5 ja med den våffelmaten 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Nu när vi är 3mån in på året kan lite självrannsakan vara på sin plats. De gäller nyårslöftena. Hur ser facit ut? Blev det fiasko igen? Har själv misslyckats många gånger med det jag lovat. I år sa jag att jag skulle hålla vikten. Gick ner 18kg från April till jag åkte 13febr. Det blev en uppgång med 4,5kg i Thailand under 4v. Troligen pga att jag åt mkt ris och en del glass. 2kg är borta efter hemkomsten så de e ingen fara. Resten e borta snart. (viljan finns) Jag har svårt att motionera i värmen där nere å de är ju semester. Så hur ser de ut för er? FUS ha det Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Mja, för egen del går det naturligtvis utmärkt. Lovade högtidligt att aldrig mer ge några nyårslöften och det har jag med bravur lyckat hålla. Olovandes Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2010 FUS ha det Mvh Svampen Sorry men de där förstår inte jag! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Mja, för egen del går det naturligtvis utmärkt. Lovade högtidligt att aldrig mer ge några nyårslöften och det har jag med bravur lyckat hålla. Olovandes Arne du e bara blyg ...narr jävle:crazy: CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Enis du får gärna ge mi dom kilona behöver dom ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Enis du får gärna ge mi dom kilona behöver dom ... fixa till en reseberättelse nu i ställe CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 fixa till en reseberättelse nu i ställe Baabar har du hunnit med alla som redan finns jag har inte sett dina komentarer i dem. Sjuuuuu sidor med alster i från många goa gubbs http://www.maipenrai.se/forum/forum/52-reseberattelser/page__prune_day__100__sort_by__Z-A__sort_key__last_post__topicfilter__all__st__180 bara börja bakifrån och jobba dig uppåt. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Baabar har du hunnit med alla som redan finns jag har inte sett dina komentarer i dem. Sjuuuuu sidor med alster i från många goa gubbs http://www.maipenrai...r__all__st__180 bara börja bakifrån och jobba dig uppåt. orkar inte CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 orkar inte tycker kärlek o respekt bör räcka. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andlar70 Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Hur svårt e det 22kg, lyckades sedan nyår ,men nu börjar helvetet att stanna där,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, du måste ändra i princip allt för att stanna där inte mycket godis,ingen öl, ingen pizza ,, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad e livet värt,,,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 släng ut vågen. använd måttband istället. gäller bara o få ned bukfetman Jag själv har inget sockersug efter omläggning till lchf. HA TÅLAMOD DU FIXAR DET http://www.kostdoktorn.se/viktnedgang/svart-ga-ner-i-vikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Min farsa sa till läkaren som rådde honom att sluta röka. Ähh faan måste man sluta leva för att slippa dö Han va inte helt fel ute gubben, vi har bara ett liv va faan lev det som du vill...Njut av det... eller inte, det är trots allt ditt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu