Jump to content
IGNORERAD

Udon Expat Club


Rebnel

Recommended Posts

Hej,

Jag undrar hur många som känner till denna klubb

Min länk

Skulle vara kul och veta om det finns MPR medlemmar som är med där och vad dem gör.

Len

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej,

Jag undrar hur många som känner till denna klubb

Min länk

Skulle vara kul och veta om det finns MPR medlemmar som är med där och vad dem gör.

Len

Visst känner vi till den. Ordföranden är svensk och det brukar alltid vara ett antal svenskar med på mötena annars är det precis alla nationaliteter (av västerlänningar) med. Man brukar mötas sista söndan i varje månad på Panavej Inter hospital klockan 14.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst känner vi till den. Ordföranden är svensk och det brukar alltid vara ett antal svenskar med på mötena annars är det precis alla nationaliteter (av västerlänningar) med. Man brukar mötas sista söndan i varje månad på Panavej Inter hospital klockan 14.

Tack lassiudon,

Vet du vad de har för aktiviteter?

Len

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Mest har det ju handlat om information i form av inbjudna talare till mötena. Det har varit försäkringsbolag, körkortsfrågor, immigration mm. Klubben har därutöver arrangerat eller varit medsponsor i en julmiddag, träff för handikappade barn, allmänt grillparty osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Tack för tipset!

Är den lite som "Lions" eller liknande? Kanske ger ett bra kontaktnät om man vill försöka sig på att driva någon liten affärsverksamhet i UT?

"- Vad kännetecknar en tolerant person?

- Det är en person vars intressen inte är hotade."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Benzmansåklart

Nopp inte som Lions eller så. Men visst finns det möjligheter till att få bra kontakter med

olika rölesedrivare. Typ nu den 19/12 har vi ett grillparty hemma hos vicordf Tim info finns på websidan.http://www.udonexpatclub.com/index.htm så kom om du är här kanon läge att träffa

massa människor då :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Benzmansåklart

Till grillparty så kommer det ett gäng från bland annat immig ca 13 st och några andra Thai.

Så det finns tillfälle att träffa mången trevlig människa där ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...