Jump to content
IGNORERAD

Abhisit får goda råd av sin kusin


Isaan Butterfly

Recommended Posts

Tror att han är väldigt mån om att undvika en konfrontation med de rödtröjade som han skulle riskera ifall han höll regeringsmötena utanför militäranläggningen.

Samak höll väl några möten i Udon Thani och Somchai höll väl till i Chiang Mai om jag inte missminner mig? Så Abhisit skull väl tillfälligt kunna flytta verksamheten till Surat Thani eller Had Yai?

Men det kommer att lugna sig i nästa vecka och jag tror inte de röda dröjer sig kvar i Bangkok över Songkrahn.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.bangkokpost.com/news/local/35364/pm-father-expects-him-to-solve-crisis

Här får han goda råd av sin far, undrar vem som han lyssnar till?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...