Jump to content
IGNORERAD

Ni som kan allt


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Denna morgon fungerade mina datorer perfekt. jag kör med två datorer. Jag försöker avyttra en av dom . Idag förde jag över bilder som fanns på dator ett. Men efter det fungerar inte dator två. Internet fungera på dator ett. men ingeting på dator två. Försökt gå tillbaka i tiden. Men det är inte felet.Alltså dator två fungerade i morse. det enda jag gjort är att föra över bilder och nu fungerar ingenting. Men dator ett fungerar klockrent. Har ni något förslag på problemet

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du starta datorn dvs. bootar den? Startar operativsystemet upp?

Om den startar som den ska, prova att ta bort (för tillbaka) bilderna du förde över. Funkar den efter det?

Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Självklart kan jag det.Kunde se dom. Inte nu. För jag plockat bort dom.jag troddde det var felet. Kommer inte åt internet även fast det fungerar. Jag har en dell dator. kan problemet mellan UPS minne och datorn vara ett problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ring Honkskrället :ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Idag fungerar det igen . fattar ingenting. men tack Ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en funktion som heter systemåterställning som ligger under kontrollpanelen/åtgärdscenter. Det ligger där i alla fall på win 7. Vet inte vad du har för operativsystem men du borde hitta den nånstans där. Där kan du själv välja att ställa tillbaks systemet till en punkt där datorn funkade perfekt. Programmet påverkar inte dina bildfiler o.s.v och går att ångra om det inte mot förmodan skulle funka. Man kan själv med jämna mellanrum skapa sina egna återställningspunkter. Jag har själv lyckats återställa vid ett flertal datorer och tillfällen.

Lycka till. friends.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tack Nisse

Det gjorde jag redan igår. Men det fungerade inte i alla fall. Men idag fungerar allt igen + att jag suttit in alla bilder igen . Fattar NADA

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...