Jump to content
IGNORERAD

Tatto


Nerike

Recommended Posts

FemmeDeFatale

Jag är helt såld på ormar...så nu har jag ritat en egen orm som ska täcka hela vänster överarm (slingra sig från axeln till armbågen)

Måste bergis tebax till samma snubbe som gaddade mig i Pattaya...är så jäkla rädd att det inte ska bli bra med färger o noggranhet... :aww:

Gjorde en gaddning -98 (en liten sketen svart katt o nr 13 och den har flutit ut så man knappt ser vad det är längre.. :frown: )

Ormen på ryggen är lika grön, fin och detaljerad som den var när jag gjorde den  :great:

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vikingen73

    9

  • crazyswede

    9

  • Nerike

    8

  • cimit

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

återvinning, tänk på miljön

5555 , den bilden får mig att tänka på CS i unga år , fick tag på en rulle klister märken med texten "CHECKED AND APPROVED BY ABB" , klistrades så klart på "löken" i fyllan & villan med för det mesta goda resultat , flin & hurrar rop!

LOL.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan i gatan, hade tagit ett helt gäng läckra tattobilder i fredags när jag var på fest med ett gäng thaitjejer, tyvärr så försvann dom nu från kameran när jag lyckades med att göra nåt fel vid överföringen...skiiiit, samma brudar kommer på lördag när det åter är party så jag lovar att ta många tatto bilder på brudarna då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Satan i gatan, hade tagit ett helt gäng läckra tattobilder i fredags när jag var på fest med ett gäng thaitjejer, tyvärr så försvann dom nu från kameran när jag lyckades med att göra nåt fel vid överföringen...skiiiit, samma brudar kommer på lördag när det åter är party så jag lovar att ta många tatto bilder på brudarna då.

Väntar med spänning på gaddarna,och man får väl hoppas att dom sitter på en del

matnyttiga ställen också :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Väntar med spänning på gaddarna,och man får väl hoppas att dom sitter på en del

matnyttiga ställen också :crazy:

Dom flesta har tatueringar i svanken  :great: sen hade jag en bild på en rätt grym ryggtavla..från nacke och ända ner till svanken, även min polares namn var gaddat från axel till axel på henne :lol:

Ska göra mitt bästa på lördag...du ska nog bli nöjd :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan: Nu hittade jag igen en del bilder från i fredags...men lite för få så jag lovar att fylla på nästa helg då jag vet att en hel del damer kommer komma på den festen :great:

Återkommer snart med några kort...

Link to comment
Dela på andra sajter

Här bjuder jag på några tatueringar på 3 av tjejens kompisar som var med i fredags...

S6001542.jpg

S6001543.jpg

S6001545.jpg

S6001536.jpg

Gurkan är du nöjd? ska se vad jag kan åstadkomma på lördag. :D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

5555 Än är inte den sista idi*ten född, kan bli en stooor cover up det där en vacker dag!  :D

S6001536.jpg

ps. Schyssta firrar föresten , har en trave själv , dock icke som tatto´s då!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vikingen 73

Inga bilder från framsidan .. :great:

Var ingen av dom som hade på framsidan..kanske finner fler på lördag som har på framsidan, tjejen min har en ros på framsidan men den får jag visa en annan dag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... tjejen min har en ros på framsidan men den får jag visa en annan dag...

Ska man bära haklapp from. nu när man kollar på den här tråden då?? rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Härre gud!

Och, tanken bakom var?  :crazy:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ska man bära haklapp from. nu när man kollar på den här tråden då?? rolleyes.gif

Så intimt är det väl ändå inte  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Härre gud!

Och, tanken bakom var?

Mvh

Kimmo

Det här är väl ett Thai Forum förbövelen??

DIRTY UNDER THIRTY DIRTY DIRTY ...  :crazy:

Quote

Så intimt är det väl ändå inte 

Du menar du kan klippa & klistra i bilder , "styra" objektivit "rätt" , du menar du låter "Forum Censuren" får råda??

Det här bådar inte gott ... cry1.gif

---------------

Ok , en tatto bild kanske?

Djeap från Chiang Mai .. vintern -03 -04:a träffades vi första gången har ja för mig , hade bannat roligt ihop! Hmm , finns massa bilder på henne & oss på Pattaya Secrets!  :crazy:

ps. CS tatton i grönt på rumpan har jag gjort för censurens skull! Har även gjorts i "vitt" kanske kan tilläggas! *harkel* rolleyes.gif

DSCF0099_2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ingen lätt cover up! :gasp:

Niclas rygtavlan altså. :crazy:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Niclas rygtavlan altså.

Undrar hur hans ryggtavla ser ut .. Niclas alltså , Ning Nong , Ping Pong , Ding Dong , Ting Tong?? huh.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte tagit denna bild själv.

Men det är nog den fulaste tatuering jag sett någonsin :D

eiskar.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte ens om jag sett en bra (snygg) tatto som är handgjord i Thailand .. mest gamla munk gaddningar som oftast utförs med Lao Kow i blodet , både på munken & offret , ser för hemskt ut tycker ja! hehehe  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan :yes:

Någon som känner till någon erkänt duktig som gaddar för hand i Thailand?

Det gör jag inte men jag känner en duktig thaikille som kör här i Sundsvall för hand, du kan få handknackat så det står härliga till.han har fått väldigt mycket kunder här nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...