Nerike Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Hej på er här kommer en bild på min nya tatto, som jag just nu kl 10.00 2008-07-30 skall gadda in. Vore kul att se vilka tatto ni har, jag har en på vaden också skall lägga upp en bild inom kort på den. flowerie3.jpg Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MrBomBom Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Vart hamnar den ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baisarne Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Pannan. [move]Kreativa-Arne[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 30, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2008 den hamnar på överarmen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 En av många .. [attachment=1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Är det en cover up över triben?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Bäste Herr Uppland, tycker du skall göra en mer individuell utsmyckning. Ni uppskattar ju Pattaya så varför inte ett tema från denna fiskeby .images.jpg images.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Bäst är ju att utnyttja kroppens kaviteter, dessa tatueringar blir ju bara bättre och bättre med tidencatbuthole.jpg catbuthole.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ungoy66 Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 banane.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke Inlagd Juli 30, 2008 Dela Inlagd Juli 30, 2008 Jag gillar den här. n891-scar.jpg n891-scar.jpg Idrott luktar svett, sport luktar bensin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 31, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2008 Nä det är ingen coverup, utan tattokillen rita en ny utan tribi.. . Har gjort linjerna samt skuggningen, färgläggning blir på tisdag. Skall ta kort på den när den har läkt Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Lyfter tråden eftersom jag har ett stort intresse for tattueringar. Ser fram emot bilder från din nya gaddning. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Tänkte bara nämna en rolig grej som hände för länge sedan, när jag var ung ca 1983 var dom kända tattuerarna dc forrest i sth och kid i motala, numera finns dom i varje källarlokal. Nåväl ,kompisen åkte till motala och ville ha en amrikansk örn på överarmen, inga problem sa kid , ska du ha en stor eller liten örn, tja ta en stor då när vi ändå är igång. Jahadu sa kid, då lär vi sätta den på ryggen ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Kidde har lagt av att Tattuera i dag , han är numera "Coool Biker" istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Här är mina som Mange på Evil Eye Tattoo i Sthlm gjorde. Tribal gaddningen är en coverup över en gammal jag gjorde som 18åring och sen ytterliggare en som en full västeråsare gjorde ett par år senare. Den vart alldeles sné. Mange har ritat båda två. Tatoos 005.jpg Tatoos 004.jpgTatoos 005.jpg Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kniifen Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Hejsan alla. Här är min som jag gaddade i Pattaya när jag var där -07. tatto.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Dom här bilderna tog jag på 2 tjejer i Pattaya -08, inga dåliga ryggtavlor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roggan Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 hej här kommer en från min thai resa i maj -08 när jag hälsade på tjejentatto 001.jpg tatto 001.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
finlandia99 Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Inga fler rosor på min axel. Mina kollegor kallar mig sossejävel Hahaha de har rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Quote Dom här bilderna tog jag på 2 tjejer i Pattaya -08, inga dåliga ryggtavlor [move]Schwing![/move] fan det där var riktigt nice =D me like .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roggan Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 en till som är gjord hemma i swedentatto 003.jpg tatto 003.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LelleGotland Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 DSCN0028 (Small).JPG Smaken är som baken....en del har ingen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LelleGotland Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 DSCN0055 (Small).JPG Smaken är som baken....en del har ingen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Denna gjorde jag i Pattaya -04 gadd.gif Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Helt rätt "FemmeDeFatale" , man måste ha nån som passar en bakifrån åxå! IMG_1457_2.jpg IMG_1457_2.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu