Jump to content
IGNORERAD

Barer i Satuk och Buriram


Fuller

Recommended Posts

Någon koll på hotell i Satuk? något som går att bo på? Har provat Moon river resort men det var för öde för vår smak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erkki, du gick från minus till plus i samma tråd, Din kännedom om Buriram är väl inte den bästa ? Cram Compis

Link to comment
Dela på andra sajter

Erkki, du gick från minus till plus i samma tråd, Din kännedom om Buriram är väl inte den bästa ? Cram Compis

Kanske vore på sin plats att du ger lite råd då, det är väl dina hemtrakter...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan rekomendera Rinradeepalace i Buriram.

Ligger nära busstationen men har ingen trafik utanför...

350 THB natten eller 3500 /månaden. Bodde där i 5 månader i vintras.

Kolla in http://www.rinradeeplace.com/ bara på thai tyvärr...

telefon 080-7973300 , 081-6690570 prata med Khun Oun han pratar bra engelska.

Hans fru pratar inte lika bra.

Ett mycket trevligt par, lärare från början.

Dem har frukost meny och även lite annan thai mat på menyn.

Även en coffeeshop. Night security. CTV.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr Anders,

Jag skulle gärna säga att Buriram har ett bättre utbud än Surin, men då måste jag ju ljuga.

Men jag tar gärna din hjälp med en guidning var det finns massage (up ot nuat), Surin har ju ett flertal, medans jag inte har lyckats finna en enda i Buriram.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr Anders,

Jag skulle gärna säga att Buriram har ett bättre utbud än Surin, men då måste jag ju ljuga.

Men jag tar gärna din hjälp med en guidning var det finns massage (up ot nuat), Surin har ju ett flertal, medans jag inte har lyckats finna en enda i Buriram.

Puss

Erkki

Nä,det är marigt med fotmassageställena.Tacka vet jag Surin,där kan man komma bort och bli hemtagen :crazy: Ett styrelsemöte där är suveränt :17:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Erkki, tyvärr har jag varit frånvarande några dagar, skulle hjälpa Bettan (katten) och sopa ned jinjok ( miniödlor, du vet) från väggen, snubblade på dammsugaren och ramlade in i köksbänken, revbenen fick en smäll, back on stage.

Massage ( up of nuat ) finns det någon svensk benämning ;-) Självklart har Surin ett större utbud, den är väl minst en halv gång större än Buriram, men att vara Patriot är väl inte fel, förutom i Sverige. Men många gånger när jag har frågat min fru var vi kan köpa eller göra ditten och datten, så säger hon alltid, Det finns i Buriram, men vi vet inte var.

Kram från mig och puss från Dig, hoppas jag / anders

Måne: Som sagt, det är bättre komma bort och bli hemtagen, än Komma hem och bli borttagen / anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...