Jump to content
IGNORERAD

färj håkan öpnar bar i thailand

tore64

Recommended Posts

den 15 mars klocka 20 börjar färj håkan en tv serie från Thailand skall driva en bar i phuket.detta får ni kolla på säkert roligt..

Dela på andra sajter

den 15 mars klocka 20 börjar färj håkan en tv serie från Thailand skall driva en bar i phuket.detta får ni kolla på säkert roligt..

Vilken kanal ?

Dela på andra sajter

Tallviking

Finns minst en tråd om detta ämne redan

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

loy kratong

Håkan får gärna ha sin bar, om jag får ha solskydd på min.whistle.gif

mvh Bobocrazy.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Förhoppningsvis en dokussåpa som inte enbart handlar om svenska,gnälliga charterfamiljer på semester på Phuket.

Lite söta bartjejer att vila ögonen på och lite fulla gubbs med glimten i ögat som omväxling är trevligare än sura Bettan och Ejvor på matmarknaden.

Gick ju en serie om charterlivet på Phuket för ett tag sedan på trean tror jag.

Retligare serie har jag sällan sett.

Alla dessa självgoda och klagande, svettiga och överlägsna svenska charterturister fick mig att stänga av skiten redan efter halva första programmet.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Förhoppningsvis en dokussåpa som inte enbart handlar om svenska,gnälliga charterfamiljer på semester på Phuket.

Lite söta bartjejer att vila ögonen på och lite fulla gubbs med glimten i ögat som omväxling är trevligare än sura Bettan och Ejvor på matmarknaden.

Alla dessa självgoda och klagande, svettiga och överlägsna svenska charterturister fick mig att stänga av skiten redan efter halva första programmet.

BTT

BRA!

Så talar en riktig Thailandsräv.hopppas Du kollat upp hur långt det är mellan baren och damtoan så kikaren räcker till.

Annars håller jag med Dig, korkade (betalda) resenärer är lustiga att ondgöra sig över om man inte har ett mera innehållsrikt liv.

När kommer Du..?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Undrar om Thomas Bodström ska åka ner och göra lite undersökande journalistik,han är ju en hejare på att återge de verkliga förhållanden i barvärlden :crazy: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

loy kratong

Skicka ner gänget som gör tv-programmet "Kalla Fakta" för att se hur Håkan sköter sig med anställningstrygghet osv.whistle.gif

Men.. det går nog inte, för då behöver de ju döpa om programmet till "Varma Fakta"crazy.gif

Mvh Bobo

Det enda kalla jag vill ha nu är en,eller två drinks.gif

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Dela på andra sajter

BTT

Håller med charterserien var rena dyngan!

Vi kanske skulle ta en MPR fest i baren med kikare o rubbet!!! :crazy:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Betvivlar att det kommer att komma något gott ur det där programmet . Får en olustig känsla av att den bara kommer att spä på med fördomar och dubbelmoral .

Dela på andra sajter

Näää vaddå?? vi kan väl åka ner och reprecentera... Lite kvalitefarranger kan väl aldrig skada... Hehehe :suicide:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...