tore64 Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 den 15 mars klocka 20 börjar färj håkan en tv serie från Thailand skall driva en bar i phuket.detta får ni kolla på säkert roligt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 den 15 mars klocka 20 börjar färj håkan en tv serie från Thailand skall driva en bar i phuket.detta får ni kolla på säkert roligt.. Vilken kanal ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tore64 Inlagd Mars 4, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2010 Vilken kanal ? kanal5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Finns minst en tråd om detta ämne redan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Hurra! Doku-såpor finns det inte nog av. Suck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Håkan får gärna ha sin bar, om jag får ha solskydd på min. mvh Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 4, 2010 Dela Inlagd Mars 4, 2010 Förhoppningsvis en dokussåpa som inte enbart handlar om svenska,gnälliga charterfamiljer på semester på Phuket. Lite söta bartjejer att vila ögonen på och lite fulla gubbs med glimten i ögat som omväxling är trevligare än sura Bettan och Ejvor på matmarknaden. Gick ju en serie om charterlivet på Phuket för ett tag sedan på trean tror jag. Retligare serie har jag sällan sett. Alla dessa självgoda och klagande, svettiga och överlägsna svenska charterturister fick mig att stänga av skiten redan efter halva första programmet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Förhoppningsvis en dokussåpa som inte enbart handlar om svenska,gnälliga charterfamiljer på semester på Phuket. Lite söta bartjejer att vila ögonen på och lite fulla gubbs med glimten i ögat som omväxling är trevligare än sura Bettan och Ejvor på matmarknaden. Gick ju en serie om charterlivet på Phuket för ett tag sedan på trean tror jag. Retligare serie har jag sällan sett. Alla dessa självgoda och klagande, svettiga och överlägsna svenska charterturister fick mig att stänga av skiten redan efter halva första programmet. BTT BRA! Så talar en riktig Thailandsräv.hopppas Du kollat upp hur långt det är mellan baren och damtoan så kikaren räcker till. Annars håller jag med Dig, korkade (betalda) resenärer är lustiga att ondgöra sig över om man inte har ett mera innehållsrikt liv. När kommer Du..? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Undrar om Thomas Bodström ska åka ner och göra lite undersökande journalistik,han är ju en hejare på att återge de verkliga förhållanden i barvärlden Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Skicka ner gänget som gör tv-programmet "Kalla Fakta" för att se hur Håkan sköter sig med anställningstrygghet osv. Men.. det går nog inte, för då behöver de ju döpa om programmet till "Varma Fakta" Mvh Bobo Det enda kalla jag vill ha nu är en,eller två Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Förhoppningsvis en dokussåpa som inte enbart handlar om svenska,gnälliga charterfamiljer på semester på Phuket. Lite söta bartjejer att vila ögonen på och lite fulla gubbs med glimten i ögat som omväxling är trevligare än sura Bettan och Ejvor på matmarknaden. Gick ju en serie om charterlivet på Phuket för ett tag sedan på trean tror jag. Retligare serie har jag sällan sett. Alla dessa självgoda och klagande, svettiga och överlägsna svenska charterturister fick mig att stänga av skiten redan efter halva första programmet. BTT Håller med charterserien var rena dyngan! Vi kanske skulle ta en MPR fest i baren med kikare o rubbet!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Betvivlar att det kommer att komma något gott ur det där programmet . Får en olustig känsla av att den bara kommer att spä på med fördomar och dubbelmoral . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2010 Dela Inlagd Mars 5, 2010 Näää vaddå?? vi kan väl åka ner och reprecentera... Lite kvalitefarranger kan väl aldrig skada... Hehehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.