Jump to content
IGNORERAD

HDMI-kabel


L64

Recommended Posts

En USB-kabel kan man ju slita i o ur hur som helst oberoende på om dator osv är påslagen eller ej.

Hur är det med en HDMI-kabel? mellan bärbar och TV, behöver jag stänga ev ena eller båda innan den kopplas in?

Vill ju helst inte få väderspänningar i dessa elektronikkretsar... :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå ja!

Jag sätter i och kopplarur HDMI´n precis när jag känner för det i såväl Thailand som Sverige. Har inte råkat ut för några väderspänningar än

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Lamai64,

HDMI är ett såpass nykonstruerat gränssnitt att det ej behövs någon avslagning av sammankopplade apparater.

Med reservation för billiga och undermåligt konstruerade apparater.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå ja!

Jag sätter i och kopplarur HDMI´n precis när jag känner för det i såväl Thailand som Sverige. Har inte råkat ut för några väderspänningar än

En får tacka för svaret! vill ju helst inte sabba nån maskin pga fepplig hantering :crazy:

Hej Lamai64,

HDMI är ett såpass nykonstruerat gränssnitt att det ej behövs någon avslagning av sammankopplade apparater.

Med reservation för billiga och undermåligt konstruerade apparater.

Herr Chang har talat.

Ok, du sa de HC! nu skall det strax testas... tänkte titta på lite flygplan på TV-n för första gången ;)

Om nåt skiter sig så vet jag var du bor!

eller kanske inte... :bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

testat nu o de gick bra... var bra möcke fräckare o kolla in på TV-n än på den lilla 15-tummar'n!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

testat nu o de gick bra... var bra möcke fräckare o kolla in på TV-n än på den lilla 15-tummar'n!

Ja, det är inte fel att koppla datorn till teven... om inte annat sitter man bekvämare i soffan. Speciellt om det är fler som ska titta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...