sakaeo Inlagd Februari 18, 2010 Dela Inlagd Februari 18, 2010 Hej Changen när jag svarar på ett inlägg så försviner mitt inlägg och tråden varför? MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 Her Chang? My Chang är alltid my Chang dvs her chang är alltid My Chang. men å andarasidan så har jag någon gång blivit rekommenderad av her att inte beställa den sista my Chang. Så kanske my Chang är egentligen her chang? Vad säger Fi om detta? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 19, 2010 Dela Inlagd Februari 19, 2010 Hej Changen när jag svarar på ett inlägg så försviner mitt inlägg och tråden varför? MVH Sakaeo Hej, Vet inte varför det skulle bli så... P3 har kanske någon teori? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.