Jump to content
IGNORERAD

När förlorar tjejerna ansiktet


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Allvarligt Forden inser du inte hur snurrigt det hela verkar vara?

Som jag förstått det hela så har du känt en tjej i 1 1/2 men det var inte henne du var ihop med.

Det tog slut för hon vara bara ute efter pengar och hon ljög för dig

Nu plötsligt ska du gifta dig med den tjej som du känt 1 1/2 år och du är orolig att ditt ex ska tappa ansiktet.

Är det bara jag som undrar om det finns äkta känslor i bilden när det byts flickvän som man byter underkläder?

Jag har inte sagt att jag är rädd att mitt ex ska tappa ansiktet, det var bara en undran över lag jag skrev om att tappa ansiktet

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    15

  • Baa

    10

  • Jobbe

    8

  • ronoh

    7

Mest aktiva i denna tråd

Guest Forden34

[quote name='Lappen' date

Är det bara jag som undrar om det finns äkta känslor i bilden när det byts flickvän som man byter underkläder?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Har du redan varit till Thailand och "kollat upp" din unga flickvän eller är du redan tillsammans med en ny?

Tillsammans med en ny men vet att min förra är ute ur leken för gott, pratat mycket i telefon med nya

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har läst hela tråden och konstaterar att frågan om att "tappa ansiktet" bör här få en underordnad betydelse. Här gäller det att rädda liv!

Mitt råd blir.. gift dig först med en danska, för att prova dig fram. Funkar det så bör du i steg 2 gifta dig med en italienska. Jag rekommenderar minst två år med varje. Om du överlevt dina två första äktenskap, och fortfarande vill gifta dig med en asiatisk tjej, så uppmanar jag dig att börja med en katoy, eller en äldre erfaren tjej.

Hoppas du tar mina råd på rätt sätt. Det är en blandning av ironi, skämt samt allvar. :crazy:;)

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillsammans med en ny men vet att min förra är ute ur leken för gott, pratat mycket i telefon med nya

Men ditt ex hade du väl träffat i oktober 2009 eller? Lite för många turer här för att jag ska hinna med... :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men ditt ex hade du väl träffat i oktober 2009 eller? Lite för många turer här för att jag ska hinna med... biggrin.gif

Jo hon träffade jag i oktober -09 å vi pratade i telefon varje dag till 1/1-10 sen kom lögner på lögner å det var då jag ströp degen till henne, sen hör man inte av henne trots en massa sms från mig å samtal, sen en vacker dag börjar hon kontakta mig igen med en massa skitsnack som att hon älskar mig å bla bla bla å då undrar man va fan är hon ute efter, då talade hon om att hon ville åka hem till byn å hade inga pengar, hon ville ha 20 000 å då skulle hon åka hem å stanna där (i prommise you,luv u) ja ja tänkte jag å frågade hur mycket jag skulle skicka henne varje månad 20 000 sa hon,,,,,, ähhhh orkar fan inte upprepa skiten nå mer, jag känner mig så j-a sviken å lurad av lögner å skit då jag tror gott om varenda j-a människa suicide_fool.gifsuicide.gifsuicide_fool.gifsuicide.gif

Men nu har man lärt sig tror jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugna ner dig nu Forden. Har du träffat tjejen du känt i 1½ år i verkligheten? Om inte åk ner, ha semester med henne nån vecka. Känns det rätt bjud hit henne så hon får se hur du bor och lite svensk kultur. Varför gifta sig direkt, lev som sambo först och känn dig för.

// Joobe

Link to comment
Dela på andra sajter

Forden Jobbe har rätt, åk ner träffa tjejen och se vad som händer... Det värsta som kan hända är att du/ni inser att ni inte funkar tillsammans...

Men då har du ju fått allt klarlagt och kan gå vidare.

Men tänk om det bästa inträffar, då får du sälja forrden å tjacka en 1 sitsig cab...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som läser denna tråd och tänker...."ja jisses" :)

Nä Vaxet! För en gång skull tycker jag precis som dig!

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag har inte träffat henne men hon är juste som fan å mogen, 29 bast å fräsh kropp å gullig

Fan.. det verkar vara ett klipp...har hon dessutom svart hår och mörka ögon, ja då är det bara att slå till.

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att veta då det kanske blir giftermål i april

Du ska alltså eventuellt gifta dig i april med en tjej som du inte traffat???

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska alltså eventuellt gifta dig i april med en tjej som du inte traffat???

// Jobbe

Du verkar förvånad, varför det?

Han vill ju så gärna gifta sig.

Och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar. :sarcastic:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar förvånad, varför det, grabben vill ju gifta sig.

Och sedan levde de lyckliga i alla sina dagar. :sarcastic:

hahaha... Ja man kan ju inte låta bli att höja på ögonbrynen ibland.

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

jadå det har hon

Ja då är det bara att grattulera. Låter ju nästan för bra för att vara sant.

Ändrades av silom

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Ja man kan ju inte låta bli att höja på ögonbrynen ibland.

// Jobbe

Tror inte att det är just det som får tjejerna att tappa ansiktet. Men frågan är spännande; finns det några tips så man kan undvika denna generande situation?

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha... Ja man kan ju inte låta bli att höja på ögonbrynen ibland.

// Jobbe

Tror inte att det är just det som får tjejerna att tappa ansiktet. Men frågan är spännande; finns det några tips så man kan undvika denna generande situation?

Mitt bidrag till att "förlora ansiktet" blir följande.

Dra inte på för mycket i början. Låt inte tjejen tro att du är "over loaded med money" så att hon hinner bygga upp stora förväntningar för sig själva, familj och hela provincen, innan du anländer med semesterersättningen. Glöm inte att Thailand fortfarande är ett klasssamhälle utav stora mått. Bara vetskapen att tjejen träffat en farang kan skapa stora förväntningar i hembyn. Jag vet att tjejens familj kan få betydligt högre status i hembyn bara för att hon träffat en farang.

Ligg lågt och se om det finns bärkraft i förhållandet med "bara" kärleken som motor. Detta märker du nog ganska snart och då är det bara att köra på!

Men om du börjar på en hög nivå så kan du vara säker på att tjejen också gör det. Om du/ni sedan inte lever upp till nivån så "tappas det ansikte" både här och där.

Lycka till

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda rimliga slutsatsen jag kan dra ar att Forden ute och trollar och gor det enormt skickligt. For om det inte ar han som driver med resten av forumet sa blir det mer an lovligt sorgligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Den enda rimliga slutsatsen jag kan dra ar att Forden ute och trollar och gor det enormt skickligt. For om det inte ar han som driver med resten av forumet sa blir det mer an lovligt sorgligt.

Förstår inte vad du menar, kan du förklara lite??

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte vad du menar, kan du förklara lite??

Hela konceptet gällande "tappa ansiktet" verkar gå dig spårlöst förbi. För den enda som tappat ansiktet är nämligen du. Hoppas du trollar men jag är tveksam.

Lycka till med dina senaste giftermålsplaner i alla fall :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

vi får se hur sagan slutar

Ja du Forden inte lär den sluta lyckligt i alla fall ta en valium o lugna ner di du hinner o gifta dig :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...