Jump to content
IGNORERAD

När förlorar tjejerna ansiktet


Guest Forden34

Recommended Posts

Visst är det så, oftast. En del här verkar ha svårt att erkänna/förstå det, undrar varför whistle.gif

För att dom flesta proffsen och veteranerna har blivit tokblåsta själv ett par gånger minst och detta är deras sätt att försöka dölja det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    15

  • Baa

    10

  • Jobbe

    8

  • ronoh

    7

Mest aktiva i denna tråd

Exactemente, tycker Fodervärden genast skall byta namn på denna tråd till "Snillen spekulerar"!

Spekultanten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Hon jobbade i baren på hotellet jag bodde på, men när jag ströp pengarna så ville hon ha tllbakas jobbet men då var tjänsten tillsatt av en annan så då var det bara att knalla ner till walking å kolla in jobb där, hon var inte glad över att få jobba där men hon hade ett annat val å det var att plocka ris med farsan med det dög inte för hon inte, hon har ringt ett ANTAL gånger å vill ha tillbaks mig men jag har sagt till hon att hon brännt korten med lögn å svek, å det vet hon nu sa hon men det är så j-a dags att tänka på det nu, hon kunde fått ett bra liv å det vet hon om, men men

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

HaHa Forden, Du kommer att bli nästa superskribent om Du orkar delge oss alla svängar i Ditt liv med Thai, skulle inte vilja missa Dina upplevelser för allt smör i småland så för guds skull, fortsätt att bibringa oss skeendet.

Väntar med spänning på nästa reaktion från Tiracen och Dig. great.gif

Baa

Var är min karma????

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag har sett vad en del thailändska män gör när flickvännen är otrogen. I vissa fall har det tagits en del bilder av flickvännen. Detta har fotoshopats om eller ibland är det orginal bilder på kvinnan i fråga naken, sedan skickas detta via mail till vänner och familj. Ibland sätts bilderna upp på printade A4 runt om i byn..

Det är en tappa ansiktet situation i allra högsta grad. Ibland så har resultatet blivit självmord.

Jo det var en grej jag tänkte på att göra i hennes by då hon ljög så förbannat för mig, men man vill inte vara elak för att hon inte vet bättre, hon lär sig snart hon åsså hoppas jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon jobbade i baren på hotellet jag bodde på, men när jag ströp pengarna så ville hon ha tllbakas jobbet men då var tjänsten tillsatt av en annan så då var det bara att knalla ner till walking å kolla in jobb där, hon var inte glad över att få jobba där men hon hade ett annat val å det var att plocka ris med farsan med det dög inte för hon inte, hon har ringt ett ANTAL gånger å vill ha tillbaks mig men jag har sagt till hon att hon brännt korten med lögn å svek, å det vet hon nu sa hon men det är så j-a dags att tänka på det nu, hon kunde fått ett bra liv å det vet hon om, men men

Men varför skickade du pengar när hon har ett vettigt jobb ? Du får nästan skylla dig själv :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men varför skickade du pengar när hon har ett vettigt jobb ? Du får nästan skylla dig själv smile.gif

vad är det jag får skylla mig själv för, att hon ljög????????????

Det var jag som ville att hon skulle sluta å vara med familjen sin

Förklara dig vet ja

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är det jag får skylla mig själv för, att hon ljög?huh.gif?huh.gif?huh.gif

Det var jag som ville att hon skulle sluta å vara med familjen sin

Förklara dig vet ja

Men du skrev att hon hadde ett bra jobb och som jag förstår det så sluta hon jobba när du började skicka pengar till henne, sen när du sluta så ville hon ha tillbaka sitt jobb men då va det tillsatt. Och då fick hon börja som bartjej stämmer det ? OM det stämmer så fattar jag inte varför du skickar pengar till henne när hon tydligen har klarat sig bra innan. Och varför ska hon inte vara med sin familj ? Det har väl du ingen rätt att bestämma ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skulle gifta mig vad är det tjejen inte skall göra för att loose face som gift, och familjen inte ska loose face,

Bra att veta då det kanske blir giftermål i april

Jag är nyfiken på det då jag inte är så luttrad som vissa andra här

Har du redan hittat en ny dam?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tjejen inte skall göra för att inte "förlora ansiktet" vet hon nog bäst själv.

Du däremot ska nog fortsätta att vara dig själv, då din tjej troligen gillar dig och ditt sätt att vara.

Min kompis här hemma, är i Thailand för att gifta sig och han måste "ge" svärföräldrarna 4ook baht för att dem ska kunna gifta sig.

Dem betalar bröllopet och festen efteråt men jag skulle inte ge en spänn om någon krävde det för att jag skulle få gifta mig med min tjej.

Visst skulle jag stå för allt och hjälpa familjen i framtiden men att betala en summa för giftemål är i mina ögon 1800 tal för mig

Stanna i Sverige om du vill ha Svenska traditioner, eller förväntar du dig att Thailändarna skall inför Svenska traditioner i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

När förlorar killarna ansiktet?

Forden förlorade sitt när han uppmanade sin tjej att sluta ett bra jobb för att han ville försörja henne sedan när han tröttnade så fick hon inte tillbaks sitt jobb och fick börja gneta i baren istället, om Forden tror på karma så vill Forden nog inte återfödas kan jag tänka mig ;)

Ändrades av BaBoo
Link to comment
Dela på andra sajter

När förlorar killarna ansiktet?

Ungefär en kvart efter dom landat i Thailand :dance1:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men du skrev att hon hadde ett bra jobb och som jag förstår det så sluta hon jobba när du började skicka pengar till henne, sen när du sluta så ville hon ha tillbaka sitt jobb men då va det tillsatt. Och då fick hon börja som bartjej stämmer det ? OM det stämmer så fattar jag inte varför du skickar pengar till henne när hon tydligen har klarat sig bra innan. Och varför ska hon inte vara med sin familj ? Det har väl du ingen rätt att bestämma ?

Jag ville att hon skulle sluta att jobba å vara med familjen Huhhhhhhhhhh

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ville att hon skulle sluta att jobba å vara med familjen Huhhhhhhhhhh

Vad ville hon då?

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Forden förlorade sitt när han uppmanade sin tjej att sluta ett bra jobb för att han ville försörja henne sedan när han tröttnade så fick hon inte tillbaks sitt jobb och fick börja gneta i baren istället, om Forden tror på karma så vill Forden nog inte återfödas kan jag tänka mig wink.gif

Jag vet inte mycket om dig men du kanske gillar att din brud ljuger å står i men det gör då inte jag, därför tröttnade jag, det har du kunnat läst dig till om du varit uppmärksam

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte mycket om dig men du kanske gillar att din brud ljuger å står i men det gör då inte jag, därför tröttnade jag, det har du kunnat läst dig till om du varit uppmärksam

Men att skicka pengar va nog ditt misstag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men att skicka pengar va nog ditt misstag smile.gif

varför då????????

Hon fick det bra för pengarna så länge dom räckte å det unnar jag henne

Link to comment
Dela på andra sajter

varför då????????

Hon fick det bra för pengarna så länge dom räckte å det unnar jag henne

Om du tycker att du gjort allt rätt så är det bara att köra på i samma gamla race men varför ställer du då frågor här om du redan har svaren?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Om du tycker att du gjort allt rätt så är det bara att köra på i samma gamla race men varför ställer du då frågor här om du redan har svaren?

Har du läst frågan jag ställde

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte riktigt fattat vad du är ute efter..

Strular du fortfarande med din gamla tjej, samtidigt som du ska gifta dig med en tjej du har känt i några veckor...

Lärde du dig inget från dina misstag av din första tjej????

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stanna i Sverige om du vill ha Svenska traditioner, eller förväntar du dig att Thailändarna skall inför Svenska traditioner i Thailand?

Intressant synpunkt men vem ska då thailändarna blåsa på pengar i deras så kallade traditioner om alla faranger stannar hemma?

Men du kanske har missat att "cash is king" i Thailand.. :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Har inte riktigt fattat vad du är ute efter..

Strular du fortfarande med din gamla tjej, samtidigt som du ska gifta dig med en tjej du har känt i några veckor...

Lärde du dig inget från dina misstag av din första tjej?huh.gif

Rock on!

Nääääääääääää

Jag strular fortfarande inte med samma tjej

Läs igenom tråden från början så hajar du

Frågan var NÄR FÖRLORAR TJEJERNA ANSIKTET

En enda har svarat på frågan av alla inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...