Jump to content
IGNORERAD

När förlorar tjejerna ansiktet


Guest Forden34

Recommended Posts

Japp och det var jag!

Det absolut säkraste sättet för tjejen att fölora ansiktet är ett kvaddat äktenskap.

Tänk på det och lär känna varandra bättre först!

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    15

  • Baa

    10

  • Jobbe

    8

  • ronoh

    7

Mest aktiva i denna tråd

Jag förstår inte din fascination över den frågan? Om man uppför sig korrekt och använder sig av sunt förnuft så är risken för att hon ska tappa ansiktet inte särskilt stor, om den ens finns alls.

Är du osäker kan du ta upp det med tjejen. Eftersom ni snart ska gifta er med varandra antar jag att ni pratar med varandra och lärt känna varandra så pass bra att ni kan prata även om sådana saker?

Om man tycker om någon gör man väl vad man kan för att se till att olika missförstånd som kan leda till ett eventuellt ansiktstapp minimeras?

Ska jag vara helt ärlig så trodde jag först att du ville ta reda på de olika sätt som kan få någon att tappa ansiktet för att du skulle kunna använda några av de sakerna som någon futtig hämnd på din förra tjej. Men det är väl inte det du är ute efter?

Använd m.a.o. sunt förnuft och fråga henne om du är osäker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag förstår inte din fascination över den frågan? Om man uppför sig korrekt och använder sig av sunt förnuft så är risken för att hon ska tappa ansiktet inte särskilt stor, om den ens finns alls.

Är du osäker kan du ta upp det med tjejen. Eftersom ni snart ska gifta er med varandra antar jag att ni pratar med varandra och lärt känna varandra så pass bra att ni kan prata även om sådana saker?

Om man tycker om någon gör man väl vad man kan för att se till att olika missförstånd som kan leda till ett eventuellt ansiktstapp minimeras?

Ska jag vara helt ärlig så trodde jag först att du ville ta reda på de olika sätt som kan få någon att tappa ansiktet för att du skulle kunna använda några av de sakerna som någon futtig hämnd på din förra tjej. Men det är väl inte det du är ute efter?

Använd m.a.o. sunt förnuft och fråga henne om du är osäker.

Nä nån hämnd är jag inte ute efter på förra tjejen men jag var bra sugen på det men har inte nån anledning, grejen är att jag vill vara säker på att göra rätt för mig å inte få henne att loosa facet på nått vis,

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nån hämnd är jag inte ute efter på förra tjejen men jag var bra sugen på det men har inte nån anledning, grejen är att jag vill vara säker på att göra rätt för mig å inte få henne att loosa facet på nått vis,

Ok, du är orolig att din förra tjej, som ljög o hade sig tills du var tvungen att göra slut, ska förlora ansiktet för att du

gifter dig med någon annan?

Jag antar att jag missat något för det låter jävligt löjligt.

Här nere är det mycket ovanligt att man håller kontakten med ex, gör du det kan du istället få din blivande fru att tappa ansiktet.

Det borde vara en viktigare fråga för dig än ett ex som ljuger sig blå för dig. Kapa banden o gå vidare.

/SatanG

PS Varför denna panik att gifta sig så fort du träffat någon?

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, du är orolig att din förra tjej, som ljög o hade sig tills du var tvungen att göra slut, ska förlora ansiktet för att du

gifter dig med någon annan?

Jag antar att jag missat något för det låter jävligt löjligt.

Här nere är det mycket ovanligt att man håller kontakten med ex, gör du det kan du istället få din blivande fru att tappa ansiktet.

Det borde vara en viktigare fråga för dig än ett ex som ljuger sig blå för dig. Kapa banden o gå vidare.

/SatanG

PS Varför denna panik att gifta sig så fort du träffat någon?

Alldeles riktigt, om man inte råkat ut för svartsjuka Thaidamer tidigare så är nog att hålla kontakt med exet ett av dom säkraste sätten att få igång de små liven.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles riktigt, om man inte råkat ut för svartsjuka Thaidamer tidigare så är nog att hålla kontakt med exet ett av dom säkraste sätten att få igång de små liven.

Baa

Thaitjejer ar INTE svartsjuka!!!

Dom inser bara att dom kan forlora en inkomstkalla

D.v.s. hon kan mista dina pengar.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaitjejer ar INTE svartsjuka!!!

Dom inser bara att dom kan forlora en inkomstkalla

D.v.s. hon kan mista dina pengar.

Mina?

Det är väl Fordens får man hoppas :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Ok, du är orolig att din förra tjej, som ljög o hade sig tills du var tvungen att göra slut, ska förlora ansiktet för att du

gifter dig med någon annan?

Jag antar att jag missat något för det låter jävligt löjligt.

Här nere är det mycket ovanligt att man håller kontakten med ex, gör du det kan du istället få din blivande fru att tappa ansiktet.

Det borde vara en viktigare fråga för dig än ett ex som ljuger sig blå för dig. Kapa banden o gå vidare.

/SatanG

PS Varför denna panik att gifta sig så fort du träffat någon?

Det är ingen panik men jag har kännt den är tjejen i 1 1/2 år å jag tycker det känns rätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste nog hålla med SatanG i frågeställningen "varför gifta sig så snart".

Menar Du gifta sig pappersvägen med alla dokument och översättningar?

Eller, tycker Du att det räcker med att slanta av sinsod och ta ett vackert foto?

Är en viss skillnad lixom.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste nog hålla med SatanG i frågeställningen "varför gifta sig så snart".

Menar Du gifta sig pappersvägen med alla dokument och översättningar?

Eller, tycker Du att det räcker med att slanta av sinsod och ta ett vackert foto?

Är en viss skillnad lixom.

Baa

Viss skillnad, men han blir av med massa slantar oavsett! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Forden de va väll inte s¨länge sen de tog slut me di o exet eller ..

så nog går de väll lite fort fram :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Men nu börjar jag undra om alla hästarna är hemma i stallet. suicide.gif

Du lär väl kolla i stallet då, det är bara du som kan tala om det för oss

Med tanke på dina lässvårigheter i tråden så har någon av dem rymt

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Forden de va väll inte s¨länge sen de tog slut me di o exet eller ..

så nog går de väll lite fort fram whistle.gif

Kanske det

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt Forden inser du inte hur snurrigt det hela verkar vara?

Som jag förstått det hela så har du känt en tjej i 1 1/2 men det var inte henne du var ihop med.

Det tog slut för hon vara bara ute efter pengar och hon ljög för dig

Nu plötsligt ska du gifta dig med den tjej som du känt 1 1/2 år och du är orolig att ditt ex ska tappa ansiktet.

Är det bara jag som undrar om det finns äkta känslor i bilden när det byts flickvän som man byter underkläder?

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt Forden inser du inte hur snurrigt det hela verkar vara?

Är det bara jag som undrar om det finns äkta känslor i bilden när det byts flickvän som man byter underkläder?

Är det bara jag som läser denna tråd och tänker...."ja jisses" :)

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det e riktigt Forden lev livet det kommer inte tillbaka.du är dig själv gör som du känner för(inte säkert ett förhållande håller bara för att man känt varan ex antal dagar) :great::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...