Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2010

Maitan

Recommended Posts

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

307

• Maitan

265

• mr chaweng

122

• MaiChai

108

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Drivern har köpt biljetterna, men tror ungefär vid 14,30 tiden. Men är ej helt säker,återkommer om det. :great: Maitan.

Nema problema, min gamla Honda står till förfogande.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Absulut inga hard feelings bara kul med fortbollstjafs, vi får se vad Malmö hittar på med sin europachans det är i alla fall dags att sverige sätter igång och visar framfötterna i europa vad gäller klubbfotboll

hur knepigt det än kan vara ! Har hör att Malmö visat intresse för ett par st Örebroare för att förstärka truppen ytterligare inför europa ! Sorry Svamp, Måne mfl.

De vill väl ha de bästa spelarna!!!!

Måne

Dela på andra sajter

OK..No hard feelings...

I mina ögon finns det några STORA mästare i Svensk fotboll, hoppas nu inte någon (förmodligen en hel del lokalpatrioter) tar illa upp men dessa skulle vara: IFK Göteborg, Djurgårdens IF, Malmö FF och inte minst mitt hjärtelag AIK. övriga mästarlag (välförtjänta) må ursäkta, men detta är min tolkning, rätt eller fel skit detsamma. jag står för min åsikt.

Kom igen fotbollsSverige, vi BEHÖVER ett A-lag.

Tjena !

Iinte just i nutid men glöm inte IFK Norrköping...

BamBam

Dela på andra sajter

Å du din :diablo: När målet gjordes så var han Bajenspelare.. :dance1:

Trodde jag skulle få ett + från dig, men icke :friends::giggle::giggle::giggle:

btw så gillar jag laget Genua sedan VM 90. Träffade då en trevlig Italiensk flicka som var Genua fan och fick mig till att gilla folkets lag i Genua.

Ändrades av mr chaweng
Dela på andra sajter

Klart man har röstat på Hallenius, ett riktigt Bajenmål! Om ratingen i högra hörnet stämmer, ligger han ju bra till.

Dela på andra sajter

Maitan!!

Har du inte fått MFF-tröjan?? Jag hade väntat mig e liten foto session av den högtidliga uppsättningen av tröjan på din vägg...

Eller jag kanske missat det?

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Dela på andra sajter

Maitan!!

Har du inte fått MFF-tröjan?? Jag hade väntat mig e liten foto session av den högtidliga uppsättningen av tröjan på din vägg...

Eller jag kanske missat det?

/ Joe

Ingen MFF tröja inkommen än, man kanske på gång och då åker den upp högtidlikt. :great: Maitan. :friends:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje :giggle::giggle::giggle:

Här har Hammarbyare gått hela hösten och varit stolta över att silversmeden ristat in Bajen for ever i Lennart Johanssons pokal

Och så har dem tryckt upp en "fin" T-tröja lagom till julrushen

post-6248-0-54714200-1292620167_thumb.jp

Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen :whoco5::whoco5:

Skadeglädejen är den sanna glädjen :dance1::dance1::dance1:

Dela på andra sajter

Man kan undra om dem säljer fler tröjor? Då det stod DJURGÅRDEN ÄR BÄST i pokalen :whoco5::whoco5:

Förutseende Djurgårdare insåg väl att det var enda chansen att få del av bucklan inom de närmast årtionderna :giggle:

Dela på andra sajter

Förutseende Djurgårdare insåg väl att det var enda chansen att få del av bucklan inom de närmast årtionderna :giggle:

DIF har vunnit denna buckla 3 ggr och mer än vad något annat lag gjort, så silversmeden visste nog vad han gjorde när han ristade in det enda sanna i pokalen

Dela på andra sajter

DIF har vunnit denna buckla 3 ggr och mer än vad något annat lag gjort, så silversmeden visste nog vad han gjorde när han ristade in det enda sanna i pokalen

Må så vara, men idrott är inte stolt historia, det är framtida segrar som räknas :dance1:

Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje

Här har Hammarbyare gått hela hösten och varit stolta över att silversmeden ristat in Bajen for ever i Lennart Johanssons pokal

Skadeglädejen är den sanna glädjen

:blah::blah::blah::suicide::diablo::sFduh: Tar mig en Leo och glömmer eländet :rotfl::drinks:

Dela på andra sajter

Jag kan tyvärr inte hålla mig längre utan måste få ut min skadeglädje :giggle::giggle::giggle:

Skadeglädejen är den sanna glädjen :dance1::dance1::dance1:

T- shirtförslag till Järnkaminerna:

"DJURGÅRDEN ÄR BÄST!"

Det finns det nu graverande bevis för.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Hehe, sista kvällen så det blir ganska lugnt.. :drinks:

Välkommen hem!

Hoppas att du kan köra enda hem, då du har någon halvmeter att skotta :friends::dance1::dance1::dance1:

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Glöm nu inte bort vem som har bucklan i år :dance:

Men det verkar ha kostat en slant, 30 millar back under 2010 för MFF...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Det fylls snabbt på när vi tar lite championsleague segrar i år, för att inte tala om fyllda läktare på hemmaplan alla vill ju se mästarna in action!

Dela på andra sajter

Men det verkar ha kostat en slant, 30 millar back under 2010 för MFF...

Koncentrera dig på allsvenskan 2011 istället, då mår du kanske bättre.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...