Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2010

Maitan
 Dela

Recommended Posts

:drinks: på er gubbar nu startar allsvenskan snart. Blåvitt hade tränings match igår mått Ålborg hemma på Valhalla 3-1.

Hysen två mål som sakt och Jonsson ett. Pär Ericsson spelade bra i 88 minuter, stort hopp :clapping: Bara vi får behålla

spelare å inte så mycket skader, så kommer det gå bra iår.

Här kommer några pics från igår. :drinks:

Mvh Maitan :drinks:

post-3491-126551584418_thumb.jpg

post-3491-126551586182_thumb.jpg

post-3491-126551588798_thumb.jpg

post-3491-126551592172_thumb.jpg

post-3491-126551594018_thumb.jpg

post-3491-126551603606_thumb.jpg

post-3491-126551584418_thumb.jpg

post-3491-126551586182_thumb.jpg

post-3491-126551588798_thumb.jpg

post-3491-126551592172_thumb.jpg

post-3491-126551594018_thumb.jpg

post-3491-126551603606_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• conservator

307

• Maitan

265

• mr chaweng

122

• MaiChai

108

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Snyggt Mait ja i år e det våran tur :dance1::dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hjärtat ä mä men deng mot Häcken hm? :kort:

Tror ändå på Sportklubben 2010 Heja :clapping: !!

Mvh Svampen :wai:

post-4567-126553267622_thumb.jpg

post-4567-126553267622_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Har inte AIK sålt halva laget?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

2LAX10 säger det mesta.

Så glöm era drömmar om allt, vi ska tåga fram, vi kör över alla som kommer i vår väg! *TUUUT TUUUT!*

Same same, but different!

Dela på andra sajter

2LAX10 säger det mesta.

Så glöm era drömmar om allt, vi ska tåga fram, vi kör över alla som kommer i vår väg! *TUUUT TUUUT!*

Och Sportklubben drar i nödbromsen får se hur det går deen 12e lycka till Konduktörn! :ironi:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Det är dags för Malmö FF nu... :dance1:

Det borde det ha varit för länge sedan, men tyvärr har balansen inte infunnit sig.

Dela på andra sajter

Allsvenskan 2010? Vad är det för j-vla diskussionsämne? :diablo::kort::angry::angry2:

Möjligtvis 2011 kan vi diskutera detta ämne igen, kanske :whistle::)

Ändrades av Knasen
Dela på andra sajter

Allsvenskan 2010? Vad är det för j-vla diskussionsämne? :diablo::kort::angry::angry2:

Möjligtvis 2011 kan vi diskutera detta ämne igen, kanske :whistle::)

eller som bäst2020 heja Bajen :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

:drinks: på er gubbar nu startar allsvenskan snart. Blåvitt hade tränings match igår mått Ålborg hemma på Valhalla 3-1.

Hysen två mål som sakt och Jonsson ett. Pär Ericsson spelade bra i 88 minuter, stort hopp :clapping: Bara vi får behålla

spelare å inte så mycket skader, så kommer det gå bra iår.

Här kommer några pics från igår. :drinks:

Mvh Maitan :drinks:

Det lag som klipper till dessa svartklädda "spelare", bläää, får en stor guldstjärna och eftersomÄnglarna var i final i höstas så kommer de självklart ta guldet i år. Sedan om det mot förmodan blir det andra Göteborgslaget som börjar me H så är väl det OK, men bu solna.

Även om Bajen åkte ner i Superettan så måste jag som söderkis hålla på laget, nedan kommer min kampsång

:whistle: gubben :whistle: ´

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

ska bli gör kul å komma hem te gamla ullevi å kolla de blå vita hjältarna Självklart e de vårat år.

Se upp för nu har ju H-C satt fart med golfen. Så han inte tar över nån av Ullevi som träningsplats.

Veteran

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

snart en halvmeter snö i gbg fy faaaaan :diablo:

Dela på andra sajter

Det är dags för Malmö FF nu... dance1.gif

Det borde det ha varit för länge sedan, men tyvärr har balansen inte infunnit sig.

Tack för den Stefan, du har SÅ rätt Guldet borde vara fastkedjat i Malmö i flera år framåt!

Det hör liksom hemma här!

Dela på andra sajter

Tack för den Stefan, du har SÅ rätt Guldet borde vara fastkedjat i Malmö i flera år framåt!

Det hör liksom hemma här!

*gäsp* drömma kan man alltid göra, när man håller på ett lag som borde spela i sagorna värld! :)

Dela på andra sajter

*gäsp* drömma kan man alltid göra, när man håller på ett lag som borde spela i sagorna värld! smile.gif

Hela sverige vet om att guldet hör hemma här nere, tyvärr så har det inte varit fallet de senaste åren men

med de förutsättningarna som Malmö har så borde det vara så att Malmö vinner, de andra lagen deltager i flera år framåt!

Dela på andra sajter

Hela sverige vet om att guldet hör hemma här nere, tyvärr så har det inte varit fallet de senaste åren men

med de förutsättningarna som Malmö har så borde det vara så att Malmö vinner, de andra lagen deltager i flera år framåt!

Om det nu vore så enkelt, men frågar man oss här i den gyllene huvudstaden så tillhör knappt malmö sverige :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...