mr chaweng Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Här e min lista på mina favoritlag Djurgårdens IF Alpinförening Djurgårdens IF Amerikanska fotbollsförening Djurgårdens IF Bandyförening Djurgårdens IF Bordtennisförening Djurgårdens IF Bouleförening Djurgårdens IF Bowlingförening Djurgårdens IF Boxningsförening Djurgårdens IF Brottningsförening Djurgårdens IF Damfotbollsförening Djurgårdens IF Fotbollsförening Djurgårdens IF Handikappfotbollförening Djurgårdens IF Fäktförening Djurgårdens IF Golfförening Djurgårdens IF Handbollsförening Djurgårdens IF Innebandyförening Djurgårdens IF Ishockeyförening Djurgårdens IF Konståkningsförening Djurgårdens IF Orienteringsförening Det räcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Det är inget hockeylag i Helsingborg i varje fall, du får väl googla. Kanske ditt blivaande favoritlag Ahaa... Du menar Pörrsis pågar-Tycker nog att arenan är lite överdimensionerad för det laget? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Ahaa... Du menar Pörrsis pågar-Tycker nog att arenan är lite överdimensionerad för det laget? Nja det tycker jag inte, det gäller att se framåt. Fast det är klart ni där "uppe" är ju inte direkt bortskämda med några stora arenor direkt Var lirar ni i hockey i helsingborg? På olympia, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Nja det tycker jag inte, det gäller att se framåt. Fast det är klart ni där "uppe" är ju inte direkt bortskämda med några stora arenor direkt Var lirar ni i hockey i helsingborg? På olympia, eller? Dom spolar fotbollsplan kanske. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Idag ska DIF se till att det blir lite mer spännande om 4e platsen Snart e d dags att åka in till Stadion och bänka sig i ösregnet men man sitter som tur e under tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Nja det tycker jag inte, det gäller att se framåt. Fast det är klart ni där "uppe" är ju inte direkt bortskämda med några stora arenor direkt Var lirar ni i hockey i helsingborg? På olympia, eller? Well nu bor jag i Bangkok och här lirar vi i Imperial Mall, Samrong. Helsingborg fokuserar på fotbollen och Ängelholm på Ishockeyn. Du borde veta att storleken inte har någon betydelse, det är kvalitén som avgör... H-I-F "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Well nu bor jag i Bangkok och här lirar vi i Imperial Mall, Samrong. Helsingborg fokuserar på fotbollen och Ängelholm på Ishockeyn. Du borde veta att storleken inte har någon betydelse, det är kvalitén som avgör... H-I-F Mao mer hockeykultur i Änglastaden än i helsingborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Här e min lista på mina favoritlag Djurgårdens IF Alpinförening Djurgårdens IF Amerikanska fotbollsförening Djurgårdens IF Bandyförening Djurgårdens IF Bordtennisförening Djurgårdens IF Bouleförening Djurgårdens IF Bowlingförening Djurgårdens IF Boxningsförening Djurgårdens IF Brottningsförening Djurgårdens IF Damfotbollsförening Djurgårdens IF Fotbollsförening Djurgårdens IF Handikappfotbollförening Djurgårdens IF Fäktförening Djurgårdens IF Golfförening Djurgårdens IF Handbollsförening Djurgårdens IF Innebandyförening Djurgårdens IF Ishockeyförening Djurgårdens IF Konståkningsförening Djurgårdens IF Orienteringsförening Det räcker Har nog aldrig sett så många fel i ett och samma inlägg tidigare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Då var ordningen återställd, rätt lag upp i toppen! Hoppas MFF spelarna njöt av Simpsons för på onsdag ska ex-HIF spelaren Rene Makondele krossa deras illusioner om ett SM guld... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Di röe eleganterna har nu börjat äta in på Malmös bättre målskillnad. Skiljer enbart fyra mål nu. Hoppas nu alla Helsingborgare mangrant sluter upp nästa match i Halmstad så det blir ett hav av rött och blått på örjans vall. Då kan målskillnaden krympa ännu mer. Tror malmöspelarna börjar darra i knävecken nu och känna sig jagade. Hoppas ett avslappnat Häcken spelar ut för fullt och ger MFF en lektion. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Di röe eleganterna har nu börjat äta in på Malmös bättre målskillnad. Skiljer enbart fyra mål nu. Hoppas nu alla Helsingborgare mangrant sluter upp nästa match i Halmstad så det blir ett hav av rött och blått på örjans vall. Då kan målskillnaden krympa ännu mer. Tror malmöspelarna börjar darra i knävecken nu och känna sig jagade. Hoppas ett avslappnat Häcken spelar ut för fullt och ger MFF en lektion. BTT Eleganter o eleganter, tror t o m att broder himself hade skruvat in 2-0 målet med den muren. Ni ska nog inte dra för stora växlar över den vinsten, allt annat vore katastrof för er. Om endast 9200 kom till er näst sista hemmamatch tror du verkligen att Halmstad kommer att invaderas när ni kommer på besök? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Jag hade 33:an idag på besök... mellan 16.30 och 18.30 lät det såhär på O'Learys vid ett av borden Jaaaaaaaaaa - vilken frisspark Nej...- Självmål Nej...- Målvaktstavla Jaaaaaaaaaa - Vad vackert Viken god hamburgare, man känner verkligen nötsmaken Nej...- Nu är det kört Jaaaaaaaaaa - Nu ska det väl funka Nej...- Nu går vi, kör mig till bilen Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 LeifArne heter han väl numera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Glömde förresten detta igår... HEJ DÄRNERE VI ÄR HIF! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Glömde förresten detta igår... HEJ DÄRNERE VI ÄR HIF! Härligt att höra MaiChai, men här har du en ängel... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Jag säger som LeifArne. Ja, nej, nej va fan gör han, jaaa nu jävlar. Nej, jaaa, kom igen nu. Nej.. Jaaa Men det hjälpte ju inte då vi inte tog in på Elfsborg. Men IFK kan kanske plocka in några pinnar i afton? DIF har en målvakt som tar dem omöjliga skotten men släpper in dem lösaste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Jag säger som LeifArne. Ja, nej, nej va fan gör han, jaaa nu jävlar. Nej, jaaa, kom igen nu. Nej.. Jaaa Men det hjälpte ju inte då vi inte tog in på Elfsborg. Men IFK kan kanske plocka in några pinnar i afton? DIF har en målvakt som tar dem omöjliga skotten men släpper in dem lösaste. Blåvitt plockar tre poäng ikväll, det måste de. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 I kväll säkrar vi tredjeplatsen och spel i Europa då vi vinner mot BP hemma Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2010 I kväll säkrar vi tredjeplatsen och spel i Europa då vi vinner mot BP hemma Mvh Nerike Snygg tröja Nerike har ingen sån i samlingen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Jag lovar jag tar med en till dig när jag kommer ner, det var meningen att Thainab skulle haft med en men han glömde Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Då var ordningen återställd, rätt lag upp i toppen! Hoppas MFF spelarna njöt av Simpsons för på onsdag ska ex-HIF spelaren Rene Makondele krossa deras illusioner om ett SM guld... MC du får ju vänta tills omgången är slutspelad innan du börjar ropa att ordningen är återställd, nu lägger Malmö in en växel till trodde inte det skulle behövas ! Jag var övertygad om att vi skulle glassa hem guldet men nu verkar det som vi får ta i lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 MC du får ju vänta tills omgången är slutspelad innan du börjar ropa att ordningen är återställd, nu lägger Malmö in en växel till trodde inte det skulle behövas ! Jag var övertygad om att vi skulle glassa hem guldet men nu verkar det som vi får ta i lite! Det verkar spelarna i MFF också tro, hybris var det... Nåja, sänker Makondele er så bjuder vi in honom till guldfesten. Han får ju nog även en medalj då han spelat i HIF i år. Vi slår på stort och bjuder in Rolle också så kan ni andra ha Simpsonsfestival på banken den 7 november... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 25, 2010 Dela Inlagd Oktober 25, 2010 Det verkar spelarna i MFF också tro, hybris var det... Nåja, sänker Makondele er så bjuder vi in honom till guldfesten. Han får ju nog även en medalj då han spelat i HIF i år. Vi slår på stort och bjuder in Rolle också så kan ni andra ha Simpsonsfestival på banken den 7 november... Om inte Rolle tar hem det med detta ljusblåa lag så är det ngt. lurt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2010 Ja då får man hänga upp sin keps till nästa säsong, förlorade mot Trelleborg igår. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 26, 2010 Dela Inlagd Oktober 26, 2010 På lördag kl 13:00 på Sthlmstadion ska DIF piska IF IF och bli Svenska mästare i junior fotboll. Troligen en väldigt enkel match för juniorkaminerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu